Gå til innhold

Tar du telefonen når du ikke vet hvem som ringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt å ikke ta telefonen når ukjente ringer, jeg søker heller opp nummeret etterpå og tenker at de sender nok sms eller ringer opp igjen hvis det er viktig. Men her om dagen tenkte jeg: Hva om det har skjedd noe alvorlig med noen i familien og de ringer fra sykehuset eller presten? Vil de sende sms eller ringe opp igjen flere ganger?

Anonymkode: 30eb0...35e

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg har brukt å ikke ta telefonen når ukjente ringer, jeg søker heller opp nummeret etterpå og tenker at de sender nok sms eller ringer opp igjen hvis det er viktig. Men her om dagen tenkte jeg: Hva om det har skjedd noe alvorlig med noen i familien og de ringer fra sykehuset eller presten? Vil de sende sms eller ringe opp igjen flere ganger?

Anonymkode: 30eb0...35e

Ja det gjør jeg - i allefall den første gangen - men avslutter samtalen raskt dersom det er salg. Når jeg legger på, lagrer jeg nummeret som kontakt, slik at jeg ikke tar telefonen neste gang de ringer. 

psykedeliker
Skrevet

Jeg svarer aldri på anrop fra numre som ikke er søkbare.

Skrevet

ja, jeg svarer. Unntaket er ukjente utenlandske numre. 

stjernestøv
Skrevet

Svarer ikke men sjekker nummeret etterpå. 

Skrevet

Svarer ikke, men sjekker nummeret etterpå og blokkerer om det er selgere eller ukjente nr. Om jeg venter en viktig tlf svarer jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer selv om jeg ikke kjenner nr. Da er det som regel selgere og slikt.

Anonymkode: 3cbc7...96e

Skrevet
LGLG skrev (36 minutter siden):

Sånn gjør jeg det også.

Skrevet
LGLG skrev (42 minutter siden):

Samme her. 

Skrevet

Svarer bare på norske nummer hvis jeg aner hva som ringer.  Ingen utenlandske.

Skrevet

Jeg svarer som oftest når det er norske numre, - særlig i arbeidstiden. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...