Gå til innhold

Åpner du alltid døren når det ringer på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjør ikke jeg. Det er alltid selgere eller Jehovas Vitner.

Anonymkode: f0d12...ecc

Skrevet

Nei. I dag ringer vi eller sender melding hvis du vet at noen kommer. Det er ingen man kjenner som kommer uanmeldt på døra lenger. Det er som oftest selgere som kommer. Jeg lukker ikke opp.

Skrevet

Ja, men vi har kamera ved døren så vi kan se hvem som står utenfor. Kan ikke huske at vi har droppet å lukke opp.

Skrevet

Ja. Hvis vi ikke venter noen, er det enten en nabo (f.eks. den gamle enken som trenger hjelp) eller barn/ungdom som enten skal selge noe eller spør om vi har panteflasker. Det siste har det vært mye av i det siste.

Min yngste var aktiv i barne- og ungdomsidrett i mange år, så jeg klarer ikke være sur, gammel kjerring som ikke åpner.

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Det er alltid selgere eller Jehovas Vitner.

Verken selgere eller Jehovas Vitner tør å ringe på til meg, for da slipper de ikke ut igjen før vi har diskutert ferdig.

Skrevet

Her jeg bor er det kamera ved døra, så jeg ser hvem som ringer på. Har alltid åpnet og da er det gjerne en nabo som ber om noe, feks hjelp til kjøring eller å låne noe eller vil på besøk.  En sjelden gang er det ungdommer som selger ett eller annet.  Andre kjente sender melding først.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater at det ringer på døra. Så nei jeg åpner ikke alltid. Noen gir seg jo ikke heller og prøver flere gsngpetterhberandre. 

Anonymkode: cc6e2...eb9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...