Babette Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Roman av norsk forfatter, antakelig kvinnelig. Et par med samlivsproblemer leier et feriehus ( i Spania?) sammen med sine barn og konas foreldre. Moren er dement, hun stikker av og stjeler et Jesusbarn (dukke) i en butikk. Mannens elskerinne ferierer i hemmelighet på samme sted. Forholdet blir oppdaget og paret blir etter hvert skilt. Er det noen som drar kjensel på dette, har lest boka og husker tittel på boka eller forfatterens navn? Tror den kom ut for et par-tre år siden. Jeg blir veldig takknemlig for tips. Jesusbarnet kan være en detalj som gjør at man husker boka, moren tviholder på dukken, bysser den og sitter med den i sofaen. Tyveriet blir anmeldt og er sett av vitner, men jeg tror det ender med at hun får beholde Lille Jesus. 0 Siter
laban Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Nicklusheletida skrev (29 minutter siden): Selma Lønning Aarø. Det stemmer - og boka heter Feliz Navidad. 2 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni Skrevet 26. juni Babette skrev (1 time siden): Roman av norsk forfatter, antakelig kvinnelig. Et par med samlivsproblemer leier et feriehus ( i Spania?) sammen med sine barn og konas foreldre. Moren er dement, hun stikker av og stjeler et Jesusbarn (dukke) i en butikk. Mannens elskerinne ferierer i hemmelighet på samme sted. Forholdet blir oppdaget og paret blir etter hvert skilt. Er det noen som drar kjensel på dette, har lest boka og husker tittel på boka eller forfatterens navn? Tror den kom ut for et par-tre år siden. Jeg blir veldig takknemlig for tips. Jesusbarnet kan være en detalj som gjør at man husker boka, moren tviholder på dukken, bysser den og sitter med den i sofaen. Tyveriet blir anmeldt og er sett av vitner, men jeg tror det ender med at hun får beholde Lille Jesus. Jeg har akkurat lest den og den var både litt trist og morsom, jeg humret i alle fall godt over mye i den. 1 Siter
Babette Skrevet 26. juni Forfatter Skrevet 26. juni Nicklusheletida skrev (1 time siden): Selma Lønning Aarø. Tusen takk! 1 Siter
Babette Skrevet 26. juni Forfatter Skrevet 26. juni laban skrev (1 time siden): Det stemmer - og boka heter Feliz Navidad. Tusen takk! 0 Siter
morsan Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Kjenner ikke til boken, og ser du har fått svar, men ville bare si at beskrivelsen fikk meg til å tenke på Astrid i Costa del Kongsvik 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.