Gå til innhold

Hva heter boka eller forfatteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Roman av norsk forfatter, antakelig kvinnelig. Et par med samlivsproblemer leier et feriehus ( i Spania?) sammen med sine barn og  konas foreldre. Moren er dement, hun stikker av og stjeler et Jesusbarn (dukke) i en butikk. Mannens elskerinne ferierer i hemmelighet på samme sted. Forholdet blir oppdaget og paret blir etter hvert skilt. 

Er det noen som drar kjensel på dette, har lest  boka og husker tittel på boka eller forfatterens navn? Tror den kom ut for et par-tre år siden. Jeg blir veldig takknemlig for tips. 

Jesusbarnet kan være en detalj som gjør at man husker boka, moren tviholder på dukken, bysser den og sitter med den i sofaen. Tyveriet blir anmeldt og er sett av vitner, men jeg tror det ender med at hun får beholde Lille Jesus.

Skrevet
Nicklusheletida skrev (29 minutter siden):

Selma Lønning Aarø.

Det stemmer - og boka heter Feliz Navidad.

Skrevet
Babette skrev (1 time siden):

Roman av norsk forfatter, antakelig kvinnelig. Et par med samlivsproblemer leier et feriehus ( i Spania?) sammen med sine barn og  konas foreldre. Moren er dement, hun stikker av og stjeler et Jesusbarn (dukke) i en butikk. Mannens elskerinne ferierer i hemmelighet på samme sted. Forholdet blir oppdaget og paret blir etter hvert skilt. 

Er det noen som drar kjensel på dette, har lest  boka og husker tittel på boka eller forfatterens navn? Tror den kom ut for et par-tre år siden. Jeg blir veldig takknemlig for tips. 

Jesusbarnet kan være en detalj som gjør at man husker boka, moren tviholder på dukken, bysser den og sitter med den i sofaen. Tyveriet blir anmeldt og er sett av vitner, men jeg tror det ender med at hun får beholde Lille Jesus.

Jeg har akkurat lest den og den var både litt trist og morsom, jeg humret i alle fall godt over mye i den. :) 

Skrevet
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Selma Lønning Aarø.

Tusen takk!

Skrevet
laban skrev (1 time siden):

Det stemmer - og boka heter Feliz Navidad.

Tusen takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...