Worriesome Plenty 2 Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni I såfall hvilket? Jeg kunne ikke tenke meg det 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Det har jeg prøvd i mine unge dager så det har jeg ikke lyst til. 0 Siter
Everybody Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Dorthe skrev (33 minutter siden): Det har jeg prøvd i mine unge dager så det har jeg ikke lyst til. Hvorfor? Hvilket land var det og hvorfor likte du det ikke? 0 Siter
Kayia Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Det har jeg hatt mulighet til flere ganger i løpet av livet, senest ganske nylig. Jeg har alltid landet på nei. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 27. juni Skrevet 27. juni Bodde i utlandet ca 1 ett år. Det var over 50 varmegrader i august. Det var det fineste året jeg har hatt og angrer ikke. Men jeg er alt for glad i Norge til å flytte utenlands permanent. 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Nei, jeg tror ikke det. Må være Sverige da, kanskje. 🙂 0 Siter
Vhanja Skrevet 28. juni Skrevet 28. juni Egentlig ikke. Men skulle jeg gjort det så måtte det blitt Sverige (fordi det er så nær, og likt, Norge) eller England/Skottland (elsker de landene!) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.