Worriesome Plenty 2 Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Er sterk varme mildt vær? I mitt hode er 15-19 grader mildt vær. Da det er da jeg føler meg best. Eller er mildt vær synonymt med varmt vær? 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Worriesome Plenty 2 skrev (24 minutter siden): Er sterk varme mildt vær? I mitt hode er 15-19 grader mildt vær. Da det er da jeg føler meg best. Eller er mildt vær synonymt med varmt vær? Kommer helt an på hvor du er og når det er på året. I juli vil jeg si at 15-19 grader er mildt vær, i mars er +5 mildvær. 1 Siter
Ekstra Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Jeg bruker betegnelsen mildt bare på vinteren og våren, og kun relatert til temperatur i forhold til normalen. F.eks. er det mildt om det er 2 varmegrader i februar, men ikke i april. 6 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Mildt vær = milde grader, det kan derfor variere. Jeg bruker det slik ekstra og lillemus gjør Anonymkode: 71794...bd7 0 Siter
Fionys Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Her i området så brukes bare mildvær på vinter og tidlig vår. 0 Siter
slabbedask Skrevet 3. juli Skrevet 3. juli 15 hours ago, Worriesome Plenty 2 said: Er sterk varme mildt vær? I mitt hode er 15-19 grader mildt vær. Da det er da jeg føler meg best. Eller er mildt vær synonymt med varmt vær? Mildt vær/Mildvær er et uttrykk for å beskrive (unormalt) høye temperatur om vinteren. Hvis det skal klassifiseres som mildvær, må temperaturen overstige 0 °C. Om sommeren er det "varmt" om temperaturen ligger mye over normalen. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.