Gå til innhold

Hva ser du på i sommer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Serier eller filmer du har likt til nå, eller som du følger med på? 

(trenger tips til regnværsdager) :) 

Anonymkode: 61e85...b13

AnonymBruker
Skrevet

Damer!

Anonymkode: d1956...96a

AnonymBruker
Skrevet

Sommerhytta

Anonymkode: 97e62...eab

AnonymBruker
Skrevet

Har noen sett Waterfront? Netflix. Verdt et forsøk?

Anonymkode: 61e85...b13

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Curb your enthusiasm. Har sett seien før men som andre sitcoms tåler den gjensyn. Larry David er en av de morsomste menn i live.

Skrevet

Nettopp sett den danske «Løgnen», holder på med nye episoder av Grace, sistnevnte på NRK, Løgnen er vel på tv2 play. 
(Ellers ser jeg bjørk og eik ut vinduet fra stua, Ask, bjørk og lønn fra soverommet, pluss hassel, og rogn, eik og lønn fra badet😍)

Skrevet

Nå skal jeg se på alle gamle, søte filmer på MAX, Englenes By, Huset ved vannet og The Notebook.  Passer til noen regnværsdager 😀

Skrevet
Osten skrev (46 minutter siden):

Nettopp sett den danske «Løgnen», holder på med nye episoder av Grace, sistnevnte på NRK, Løgnen er vel på tv2 play. 

Jeg har også nettopp sett "Løgnen" på TV2Play. Kommer muligens til å se "Grace" på NRK når jeg er ferdig med "Den siste festen" samme sted. Har også sett "Hvide Sande" og "Familiehemmeligheter" der - jeg har ofte sansen for danske serier. 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

(trenger tips til regnværsdager) :) 

Hvis du mot formodning ikke har sett "Nedgravde hemmeligheter" eller "Den tynne blå linjen" på NRK, anbefaler jeg dem. Men jeg er ikke action-typen - liker ofte britisk og skandinavisk stil. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...