Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har litt peiling på BDSM? Hva er viktig når man prøver BDSM for første gang egentlig? Sånn bortsett fra å ha ett stopp-ord så klart? Jeg liker smerte, så jeg tror jeg kommer til å like det men det er jo ikke sikkert selvfølgelig...

Anonymkode: 57267...70f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne skulle kanskje på Psykiatri?

Anonymkode: eb981...ec5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Fordi jeg liker smerte?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis denne skulle vært på et annet forum er det vel heller forum for Samliv og seksualitet den skulle vært på?

Endret av Lillemus
Skrevet

Kan man ikke bare si «nei», «stopp» eller «slutt». 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Noen her som har litt peiling på BDSM? Hva er viktig når man prøver BDSM for første gang egentlig? Sånn bortsett fra å ha ett stopp-ord så klart? Jeg liker smerte, så jeg tror jeg kommer til å like det men det er jo ikke sikkert selvfølgelig...

Å prøve seg frem gradvis med noen man er trygg på :) 

Anonymkode: bc48f...a17

AnonymBruker
Skrevet

Kommuniser tydelig i forkant hva dere begge kunne tenke dere og prøve. Dere må også si fra hvis det er noe dere vet dere ikke ønsker å gjøre.

Anonymkode: ffe47...cc0

Skrevet
knas skrev (2 timer siden):

Kan man ikke bare si «nei», «stopp» eller «slutt». 

Jeg mener å ha lest at stoppordet vanligvis er et helt fjernt ord, f.eks. appelsin. For noen vil nok ordene stopp, slutt osv. være en del av det hele og dersom de da brukes som stoppord vil de miste hensikten i "leken". Tror jeg.

Drømmeautomat
Skrevet

Vil si det viktigste er at du prøver det ut med noen du kjenner og stoler på. 

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi jeg liker smerte?

Det er ikke helt friskt? Det er også psykt å nyte og påføre andre smerte.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nei, det er det ikke. Innenfor BDSM så nyter man det kun hvis motparten også nyter det.

Skrevet
Lillemus skrev (1 time siden):

Jeg mener å ha lest at stoppordet vanligvis er et helt fjernt ord, f.eks. appelsin. For noen vil nok ordene stopp, slutt osv. være en del av det hele og dersom de da brukes som stoppord vil de miste hensikten i "leken". Tror jeg.

Tror ikke du skjønte intensjonen min. 

Skrevet
knas skrev (1 minutt siden):

Tror ikke du skjønte intensjonen min. 

Tydeligvis ikke. Hva mente du egentlig da?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jo det er helt friskt. Nå må disse tendensene her på forumet til å kalle ting for sykt stoppe. Vi lever i 2025. Herregud. Skjerp dere. Grenser for hvor prippen en kan være.

Anonymkode: bc48f...a17

AnonymBruker
Skrevet

Sjukt.

Bedre å holde gor seg selv?

Anonymkode: 8582c...62f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Sjukt.

Bedre å holde gor seg selv?

Nei, det er ikke sykt. Det er bra å være åpen om det, slik at folk med holdninger som dine vil bli i mindretall.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg lurer litt på bakgrunnshistorien her.

Du skriver «jeg tror jeg kommer til å like det». Hva er det? Hva er det dere planlegger å gjøre?

BDSM er ikke én ting, det omfatter mye forskjellig.

Er det sånn at du har møtt en mann på internett som er veldig opptatt av BDSM og sier han har lyst til å «leke» med deg?

Da anbefaler jeg deg å avstå. Rett og slett. Jeg tenker at det er noe litt sykelig over dem som er så avhengig av sadistisk sex at de aggressivt er ute på apper og internettsider for å rekruttere partnere.

Jeg anbefaler deg å la forhold komme først og eventuell kink komme etter forholdet er etablert.

At du tror du kommer til å like det tolker jeg som at du ikke helt vet hva du vil eller hva du går til. Jeg anbefaler deg virkelig å ikke bli med på dette. Hvis du er interessert i å ha litt kinky sex, bli trygg på en partner først, og ta det deretter gradvis.

Da skal det heller ikke være behov for noen stoppord, dere kan jo kommunisere åpent underveis om du liker det eller ikke.

Hvis du trenger å leve ut voldtekstfantasier i den grad at du skal skrive «stopp» o.l. uten å bli hørt, så tenker jeg du heller bør gå i traumetetapi e.l.

Drømmeautomat
Skrevet

Vil tro trådstarter på dette tidspunkt har skjønt at hun ikke vil få noe godt svar på spørsmålet sitt på doktoronline 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Nei, det er ikke sykt. Det er bra å være åpen om det, slik at folk med holdninger som dine vil bli i mindretall.

Jeg tror det er det motsatte som skjer i tilfelle. "Woke" tar helt av?

Perversjoner har alltid eksistert, og vel, laissez faire er vel greit nok, men er det egentlig stuereint å diskutere på vanlig debattforum?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg tror det er det motsatte som skjer i tilfelle. "Woke" tar helt av?

Perversjoner har alltid eksistert, og vel, laissez faire er vel greit nok, men er det egentlig stuereint å diskutere på vanlig debattforum?

Ja, det er stuerent. Hvis du synes det er såpass ille å lese om, hvorfor gikk du inn i tråden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...