Gå til innhold

Bør man trekke ut stikkontakt som ikke er i bruk (mtp fare for brann)?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør kanskje litt dumt her nå? Uansett, jeg lurer på om man bør trekke ut stikkontakt på f.eks vannkoker som ikke er i bruk når man ikke er hjemme med tanke på fare for brann? Eller har det ikke noe å si? Det er jo ting som tv og komfyr osv som hele tiden står på, eller er der en forskjell?

Anonymkode: 494a4...172

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør vi alltid, slike småapparater er kun koblet til ved bruk. Kjøp ev. en timer om du ikke husker å ta ut ledningen.

Drømmeautomat
Skrevet

For vannkoker trekker jeg ut når jeg reiser vekk og når jeg sover, stort sett ikke når jeg er på jobb. Dette mest av vane. Risikoen for at det skal bli brann er nok minimal. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...