AnonymBruker Skrevet 15. august Skrevet 15. august Noen flere her som merker at de blir urolig av energidrikk? Eller er det kanskje bare noe jeg innbiller meg? Merker ikke noe av vanlig kaffe for eksempel. Anonymkode: 1ca63...480 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august Skrevet 15. august Ja noen gjør det. Mengden koffein i energidrikk er mer enn i en vanlig kopp kaffe. Selv merker jeg absolutt ingenting, men jeg er godt vant til koffein. Anonymkode: f9629...69e 0 Siter
Ekstra Skrevet 15. august Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Noen flere her som merker at de blir urolig av energidrikk? Eller er det kanskje bare noe jeg innbiller meg? Merker ikke noe av vanlig kaffe for eksempel. Anonymkode: 1ca63...480 Jeg vil tro det ligger i energidrikkens natur. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. august Skrevet 16. august Spørs jo hvor mye du drikker, en energidrikk er ofte det samme so to kopper svart kaffe, og de fleste drikker ikke kaffen sin helt svart. Og de inneholder som oftest sukker, som kan gi en boost når de kombineres. Jeg reagerer sjelden på kaffe selv, men så drikker jeg jo aldri mer enn en kopp, kanskje 2. Og drikker jeg mer enn det så reagerer jeg likt som på energidrikk. Anonymkode: 26e7f...832 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.