Gå til innhold

se Åpent forum og tittel er i gang med boka

Anbefalte innlegg

Var inne på åpent forum og var nok litt for kjapp med labben for innlegget kom på åpent forum og ikke her på adopsjonsforum der det skulle være.

S om dere har lyst til å hjelpe meg så er det fint om dere går inn her og leser. Skal ta kontakt med Verdens barn i morgen å jøre om de kan hjelpe meg.

Ha en god kveld.

Fortsetter under...

Gjest kopimaskinen :-)

Hei.Har nå bestemt meg for å forsøke å begynne på boka om "100 spørsmål om adopsjon"

Alene klarer jeg det nok ikke men på dette forumet er det mange eksperter som sikkert kan bidra.

I første omgang hadde det vært fint med følgende innspill.

1. Hvilke spørsmål stilte dere både til dere selv og til andre ifm med adopsjon?

Her er det sikkert mye som man også er litt falu ovber å spørre om. Vi stilte oss selv spørsmålet om kjønn. Er det lettere å adoptere det ene fremfor det andre osv. Og hva med utseende. Vi var erlige for oss selv og visste at vi hadde tanker omkring dette noe vi opplevde at endret seg bare etterkort tid i prosessen alt etter at vi hadde lest om de ulike landene osv.

2. hvilke svar har man evt fått på spørsmålene?

3. Jeg har også lyst til å ha med noen adoptivhistorier så er det noen som kunne tenke seg å fortelle sin fra A til Å så hadde det vært flott. Skal forsøke å gå via Verdens Barn så dere kan jo begynne å skrive så kan dere ta kontakt med meg på mailadressen nedenfor etterhvert som dere er ferdige.

Selvsagt lover jeg full anonymitet dersom dere ønsker dette og gjerne at prosjektet går via en adopsjonsforening alik at dette blir en korrekt og profesjonell bok uten at feil og ukorrektheter oppstår samt at arbeidet foregår på en riktig måte og at ingen føler seg utnyttet, snytt eller på annen måte misbrukt.

På forhånd takk for hjelpen.

PS har noen tips til hva boken kan inneholde mottas dette med stor takk, men jeg hadde da som et utgangspunkt at boken kun skal omfatte de felste av de spørsmål vi adoptanter stillr oss før og under en adopsjonsprosess.

Info kan sendes som svar på dette innlegget ellr dirkete på mail [email protected]

Håper vi kan bidra med mange nyttige tips til andre i startfasen

- xxx-1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...