Gjest sisal Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Hei Min søster har fått diagnosen Manisk Deppresiv. Hun får en god del medisiner, blan annet 3 stk Seroxat pr. dag. Dette synes jeg virker mye. Hun er også veldig slapp og orker nesten ingenting. Samtidig driver blodprosenten med å gå ned og opp, men helst nedover. Noen ganger må hun ha blodoverføring. Kan dette være bivirkninger av alle medisinene. Forøvrig vil jeg si at hun har et elendig liv, Og jeg vil så gjerne hjelpe henne! Sender med en oversikt over medisiner hun tar pr. dag Hva mener du? 3 stk. 20 mg Seroxat - morgen 1 stk. 83 mg Litsium - morgen 1 stk. 83 mg Litsium - kveld 1 stk 100 mg Serokveld - morgen 1 stk 100 mg Serokveld - kveld 2 stk 25 mg Sobril - v/leggetid 1 stk 1 mg Flunipan - v/leggetid 1 stk 25 mg Fenogan - v/leggetid ? stk Lanzo Har også begynt med multivit. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49502-manisk-deppresiv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.