Gå til innhold

Epsteins ekskjæreste Ghislaine Maxwell sier hun «absolutt aldri» hørte om at Donald Trump skulle ha gjort noe upassende mot mindreårige massører

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjetter på at det kommer en benådning fra Trump nå?

https://www.nrk.no/urix/frigir-nye-avhor-av-ghislaine-maxwell-om-jeffrey-epstein-saken-1.17538898

Justisdepartementet i USA har frigitt lydopptak og transkripsjoner fra de nye avhørene av Ghislaine Maxwell.

Hun er finansmannen Jeffrey Epsteins ekskjæreste, og ble dømt til fengsel i 20 år for seksuallovbrudd i 2022.

– President Trump var alltid veldig hjertelig og veldig snill med meg. Og jeg vil bare si at jeg synes ... jeg ... jeg beundrer den ekstraordinære prestasjonen hans med å bli president nå, sier Maxwell i avhør.

– Så du noen gang president Trump få en massasje? spør Blanche.

– Aldri, svarer Maxwell.

Anonymkode: 15f66...edf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si noe negativt om Trump, hun trygler jo om å bli benådet av ham. 

Anonymkode: 167b7...b37

Worriesome Plenty 2
Skrevet

Han kan ikke benåde henne. Det sier seg selv. Det ville skape raseri. Vi snakker om en dame som har tilrettelagt for en serieovergriper over lang tid. Litt smisk er ikke nok for å gjøre seg populær igjen, etter noe slikt.

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (4 minutter siden):

Han kan ikke benåde henne. Det sier seg selv. Det ville skape raseri. Vi snakker om en dame som har tilrettelagt for en serieovergriper over lang tid. Litt smisk er ikke nok for å gjøre seg populær igjen, etter noe slikt.

jeg vet ikke om det sier seg selv. Ble hun ikke akkurat flyttet da, til et langt bedre fengsel.

In late July, under public pressure for the Trump Justice Department’s role in covering up files related to the Epstein case, Deputy Attorney General Todd Blanche – a former personal criminal defense attorney for President Donald Trump – met with Maxwell to discuss her knowledge of Epstein’s associates and victims and her role in the child sex trafficking scheme.  As Whitehouse and Judiciary Committee Ranking Member Dick Durbin (D-IL) wrote in a letter to Blanche, it “is highly unusual, if not unprecedented” for the second highest-ranking official at the Justice Department to conduct such an interview instead of a line prosecutor familiar with the case.

One week after two days of meetings with Deputy Attorney General Blanche, Maxwell was transferred to the minimum-security prison camp.  

Ms. Maxwell was transferred without explanation and in possible violation of standard Bureau policy.  Against the backdrop of the political scandal arising from President Trump’s relationship with Jeffrey Epstein, Ms. Maxwell’s abrupt transfer raises questions about whether she has been given special treatment in exchange for political favors,” wrote Whitehouse.

https://www.whitehouse.senate.gov/news/release/whitehouse-demands-documents-on-transfer-of-ghislaine-maxwell-to-minimum-security-bureau-of-prisons-facility/

Worriesome Plenty 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

jeg vet ikke om det sier seg selv. Ble hun ikke akkurat flyttet da, til et langt bedre fengsel.

In late July, under public pressure for the Trump Justice Department’s role in covering up files related to the Epstein case, Deputy Attorney General Todd Blanche – a former personal criminal defense attorney for President Donald Trump – met with Maxwell to discuss her knowledge of Epstein’s associates and victims and her role in the child sex trafficking scheme.  As Whitehouse and Judiciary Committee Ranking Member Dick Durbin (D-IL) wrote in a letter to Blanche, it “is highly unusual, if not unprecedented” for the second highest-ranking official at the Justice Department to conduct such an interview instead of a line prosecutor familiar with the case.

One week after two days of meetings with Deputy Attorney General Blanche, Maxwell was transferred to the minimum-security prison camp.  

Ms. Maxwell was transferred without explanation and in possible violation of standard Bureau policy.  Against the backdrop of the political scandal arising from President Trump’s relationship with Jeffrey Epstein, Ms. Maxwell’s abrupt transfer raises questions about whether she has been given special treatment in exchange for political favors,” wrote Whitehouse.

https://www.whitehouse.senate.gov/news/release/whitehouse-demands-documents-on-transfer-of-ghislaine-maxwell-to-minimum-security-bureau-of-prisons-facility/

Hvis han frigjør henne, gjør han sitt livs største tabbe. Det vil splitte selv maga. Er han så narsissistisk, at han lar seg flattere nok til å fri en som har hjulpet med å begå hundrevis av overgrep? Jeg tror ikke det. Men jeg er ikke noe orakel. Men magefølelsen min tror at så lettlurt og selvoppofrende er han ikke.

AnonymBruker
Skrevet
Worriesome Plenty 2 skrev (2 minutter siden):

Hvis han frigjør henne, gjør han sitt livs største tabbe. Det vil splitte selv maga. Er han så narsissistisk, at han lar seg flattere nok til å fri en som har hjulpet med å begå hundrevis av overgrep? Jeg tror ikke det. Men jeg er ikke noe orakel. Men magefølelsen min tror at så lettlurt og selvoppofrende er han ikke.

Jeg har ikke peiling selv. Kjempe rar sak. Mye spøittelse innad i partiet med denne saken ser jeg, vel ikke akkurat om dette kvinnemennesket men dette med å frigi eventuelle lister/ epstein files.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...