AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august Tar denne opp igjen, i tilfelle noen skulle ha svar Anonymkode: ba0cd...38c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tar denne opp igjen, i tilfelle noen skulle ha svar Anonymkode: ba0cd...38c Du har da fått mange svar? Anonymkode: 49e31...9d2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du har da fått mange svar? Anonymkode: 49e31...9d2 Ja, og ikke misforstå jeg er veldig takknemlig for alle svarene. Var bare om noen hadde svar på det siste spørsmålet om den listen med symptomer jeg har listet opp i hovedinnlegget er bra nok til å ta med til fastlegen eller om den burde være mer utdypende? For jeg vil jo gjerne at det skal bli så rett som mulig... Anonymkode: ba0cd...38c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, og ikke misforstå jeg er veldig takknemlig for alle svarene. Var bare om noen hadde svar på det siste spørsmålet om den listen med symptomer jeg har listet opp i hovedinnlegget er bra nok til å ta med til fastlegen eller om den burde være mer utdypende? For jeg vil jo gjerne at det skal bli så rett som mulig... Anonymkode: ba0cd...38c Hvor mange bekreftelser trenger du før du får gjort ting? Trenger ikke være perfekt, du trenger bare å få den avsted. Anonymkode: ae9bd...c8e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor mange bekreftelser trenger du før du får gjort ting? Trenger ikke være perfekt, du trenger bare å få den avsted. Anonymkode: ae9bd...c8e Beklager, men jeg er veldig usikker på meg selv generelt sett og søker derfor bekreftelse på alt mulig hele tiden. Er ikke meningen å være til bry. Er bare veldig veldig redd for å få avslag. Anonymkode: ba0cd...38c 0 Siter
skogbrann Skrevet 26. august Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Beklager, men jeg er veldig usikker på meg selv generelt sett og søker derfor bekreftelse på alt mulig hele tiden. Er ikke meningen å være til bry. Er bare veldig veldig redd for å få avslag. Anonymkode: ba0cd...38c Nok en ting å ta med på listen, men du får i hvert fall ikke utredning og behandling om du ikke søker. Hvorfor bare ikke bestille time hos fastlegen, ta med listen med punkter du sliter med og fortelle hvor mye det faktisk påvirker deg. Så stoler du på at fastlegen din klarer å skrive en henvising til spesialisthelsetjenesten og venter på svar. 0 Siter
Everybody Skrevet 26. august Skrevet 26. august Hvordan foregår egentlig behandlingen mot unnvikende pf? Blir man bedre av å gå på DPS en gang i uken og snakke? 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 26. august Skrevet 26. august (endret) . Endret 26. august av Drømmeautomat 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. august Skrevet 26. august skogbrann skrev (15 minutter siden): Nok en ting å ta med på listen, men du får i hvert fall ikke utredning og behandling om du ikke søker. Hvorfor bare ikke bestille time hos fastlegen, ta med listen med punkter du sliter med og fortelle hvor mye det faktisk påvirker deg. Så stoler du på at fastlegen din klarer å skrive en henvising til spesialisthelsetjenesten og venter på svar. Du har ett godt poeng, er bare at jeg er usikker på om det jeg sliter med faktisk påvirker meg nok til at jeg hadde fått komme inn i spesialhelsetjenesten igjen. Altså, det er jo veldig ødeleggende for meg personlig, men utad tror jeg ikke det er så synlig på en måte? Jeg er jo allerede ufør og fungerer sånn passe i den jobben jeg har som er nesten uten kontakt med kollegaer. Og jeg kommer meg ut av huset og gjør det jeg må liksom. Og det er kjempeskummelt det å skulle åpne sånn opp og risikere at de gir meg avslag. Everybody skrev (1 minutt siden): Hvordan foregår egentlig behandlingen mot unnvikende pf? Blir man bedre av å gå på DPS en gang i uken og snakke? Ja, jeg har hørt om folk som har blitt bedre av det i alle fall (i tillegg til eksponering så klart), tror også gruppeterapi er ganske vanlig. Vet ikke om de tilbyr sistnevnte her jeg bor da. Anonymkode: ba0cd...38c 0 Siter
nachnoo Skrevet 26. august Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): er bare at jeg er usikker på om det jeg sliter med faktisk påvirker meg nok til at jeg hadde fått komme inn i spesialhelsetjenesten igjen. Det skal jo ikke hindre deg i å søke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august Skrevet 27. august nachnoo skrev (12 timer siden): Det skal jo ikke hindre deg i å søke. Nei, det burde vel ikke det. Er bare at jeg er så redd for avslag at jeg lar det stoppe meg. Men er kanskje bedre å ha forsøkt og få avslag enn aldri tørre gjøre noe med det? Anonymkode: ba0cd...38c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det burde vel ikke det. Er bare at jeg er så redd for avslag at jeg lar det stoppe meg. Men er kanskje bedre å ha forsøkt og få avslag enn aldri tørre gjøre noe med det? Anonymkode: ba0cd...38c Ja, bare gjør det nå med en gang! Anonymkode: 49e31...9d2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det burde vel ikke det. Er bare at jeg er så redd for avslag at jeg lar det stoppe meg. Men er kanskje bedre å ha forsøkt og få avslag enn aldri tørre gjøre noe med det? Anonymkode: ba0cd...38c Et avslag tåler du, vi får drøssevis av avslag gjennom livet. Da kontakter man bare noen andre, går privat osv. Anonymkode: ae9bd...c8e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, bare gjør det nå med en gang! Anonymkode: 49e31...9d2 Takk for pushet, skal få bestilt time. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Et avslag tåler du, vi får drøssevis av avslag gjennom livet. Da kontakter man bare noen andre, går privat osv. Anonymkode: ae9bd...c8e Ja, det er jo sant, det er ikke verdens undergang og det finnes andre løsninger er bare at jeg ikke hadde hatt råd til å gå privat hvis jeg fikk avslag. Anonymkode: ba0cd...38c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Takk for pushet, skal få bestilt time. Ja, det er jo sant, det er ikke verdens undergang og det finnes andre løsninger er bare at jeg ikke hadde hatt råd til å gå privat hvis jeg fikk avslag. Anonymkode: ba0cd...38c Ta et problem av gangen, ikke alle på en gang. Mange har vært i din situasjon, det er drit, men det ordner seg på et eller annet vis. Få ut fingeren. Anonymkode: ae9bd...c8e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. august Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ta et problem av gangen, ikke alle på en gang. Mange har vært i din situasjon, det er drit, men det ordner seg på et eller annet vis. Få ut fingeren. Anonymkode: ae9bd...c8e Godt poeng. Jeg har en tendens til å overtenke alt og tenke og forvente det verste dessverre. Anonymkode: ba0cd...38c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.