UtakknemligDiva Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden nå har ikke jeg planer om barn og jeg dater heller ikke en muslim nå. Men det ble for litt siden prat om den tiden jeg var forelsket i tyrkeren. Hun jeg snakket med da sa den tiden jeg faktisk var forelsket i han at jeg skulle drite i hva moren min sa. Det hun ikke visste på tidspunktet var at dette var en muslim, i Tyrkia. Så sa hun at da forstår hun moren min. Og sa at det verste du kan gjøre mot moren din er å dra til et annet land og få barn. Fordi hun aldri får se sine barnebarn. Altså… HALLO, skal hele livet mitt baseres på hva min mor skulle føle?? og hvorfor er vi så svake i den norske kulturen? hvorfor er vårt land alltid svakest? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden UtakknemligDiva skrev (12 minutter siden): Altså… HALLO, skal hele livet mitt baseres på hva min mor skulle føle?? og hvorfor er vi så svake i den norske kulturen? hvorfor er vårt land alltid svakest? Hva mener du selv om dette? 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden psykedeliker skrev (4 minutter siden): Hva mener du selv om dette? Jeg tenker at vår kultur er jævla svak siden kontrollen ligger hos de andre kulturene mesteparten av tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.