Gjest ViTo Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Har tatt AF på ordet (de anbefalte meg å "gjøre noe ekstra hyggelig" for å få tiden til å gå raskere) og har hatt skikkelig kosehelg i Oslo! Var på jentetur (mannen er ikke hjemme) og bodde hos en god veninne som jeg ikke hadde besøkt på lenge. Var på jenteseminar i regi av bladet HENNE og det var bare helt fantastisk bra. Så var vi på Bølgen & Moi på gourmetavdelingen og spiste i 5 timer. NEste kveld var det revy med Tommy Steine - ellers var det selvsagt shopping og masse skravling og en aldri så liten utepils. VELDIG god ide! AHHH!!! Er som et nytt menneske etter 3 dager med kun kos og hygge og ikkeno jobb/husarbeid! Er klar for flere uker med venting nå! Anbefaler dere alle som er i vente innspurten å være litt ekstra snill med seg selv og skaffe seg litt inspirasjon fra annet hold for å få tankene over på noe annet - i den grad det er mulig ;-) Ha en fin dag alle sammen! Håper min og deres tlf ringer snart!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/49563-f%C3%A5-tiden-til-%C3%A5-g%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.