Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har tatt AF på ordet (de anbefalte meg å "gjøre noe ekstra hyggelig" for å få tiden til å gå raskere) og har hatt skikkelig kosehelg i Oslo! Var på jentetur (mannen er ikke hjemme) og bodde hos en god veninne som jeg ikke hadde besøkt på lenge. Var på jenteseminar i regi av bladet HENNE og det var bare helt fantastisk bra. Så var vi på Bølgen & Moi på gourmetavdelingen og spiste i 5 timer. NEste kveld var det revy med Tommy Steine - ellers var det selvsagt shopping og masse skravling og en aldri så liten utepils. VELDIG god ide! AHHH!!! Er som et nytt menneske etter 3 dager med kun kos og hygge og ikkeno jobb/husarbeid! Er klar for flere uker med venting nå!

Anbefaler dere alle som er i vente innspurten å være litt ekstra snill med seg selv og skaffe seg litt inspirasjon fra annet hold for å få tankene over på noe annet - i den grad det er mulig ;-)

Ha en fin dag alle sammen!

Håper min og deres tlf ringer snart!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49563-f%C3%A5-tiden-til-%C3%A5-g%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...