Gå til innhold

litt morsomt..

Anbefalte innlegg

Gjest calestia
Skrevet

Da jeg var innlagt, i det jeg skull eutskrives faktisk.. jeg tenke at faen, jeg var singel, og har nesten ingenvenner her.. også, inn på møtreommet, satt 3 herlige medisinstudenter.. jeg som er kjeeempekresen... jeg liker gutter, fordi de er så ukompliserte... glimt i øya hadde de alle, søte, så snille ut.. og kloke...

Og de måtte jeg jo møte på lukket avdeling!!!! skulle bare mangle...

Jeg ville bare fort som f ut derfra, jeg da.. for jeg likte dårlig han psyken elle rlege eller hva han nå var..

men når jeg tenker etter.. jeg skull ejo gitt dem emailen min.. ;))))) tjhi..

Og hvis noen av de vanker her inne i kamuflasje, så vil jeg si...: jeg hører ikke helt til på lukket avd.., eer ikke gal, dere var søte, jeg er egentlig grei og søt og snill, og har dere lyst på kaffe, så si i fra!!!!!

tjihi...

kodeord: østblokkmarka..

nå sitter jeg her og flirer, for jeg møtte en jypling her for et par uker siden, som trodde han var mann.. og som baaaare skulle være venner.. han var ikke så lur han ville ha det til, og tok ikke noen hint.. så jeg sa: sorry, kan`ke møte deg mer, eller sende sms, for jeg skal bli lagt inn på psykiatrisk avdeling..

hehe.. ble kvitt han ihvertfall. har ikke hørt noe mer heller.. hihi.. rart med det..

men det er et vanskelig tema det Vanilje tok opp like under ( blir det vel nå). Skal tenke litt på det... Det er så annerledes med et brukket ben!!!.

nehei.. nå må jeg få ordna i noe norsk byråkrati. og det er ingen liten jobb..

jeg har havna i en diiger papirmølle som ingen vet hva de skal gjøre for noe med.. så , jeg får gjøre det selv, ikke helt enkelt med tlf. fobi..

pokker.. jeg er rar...

; )

Skrevet

Neste gang traver du bort og setter deg på fanget og sier: jeg er ikke så gal som det kan se ut som! :0D

Fader heller, hva kan han gjøre, du er jo på psyk!

Så kanskje du får en riktig god hjertevenn...!

Lykke til med papirmølla, med innstillinga di tror jeg du greier det meste :0)

Skrevet

Calestia,

du er rar, herlig, har sjølironi og sans for humor.

Du kommer til å klare deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...