psykedeliker Skrevet 22. september 2025 Skrevet 22. september 2025 UtakknemligDiva skrev (11 minutter siden): Du også gjør det du alltid gjør. Stiller spørsmål og kverulerer rundt noe jeg ikke skjønner hvor kommer fra. Sånne uviktige ting ingen bryr seg om. Misforstår du meg med vilje, eller prøver du bare å leve opp til brukernavnet ditt? 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 22. september 2025 Skrevet 22. september 2025 (endret) psykedeliker skrev (20 minutter siden): Misforstår du meg med vilje, eller prøver du bare å leve opp til brukernavnet ditt? Sistnevnte er det iallfall ikke, for det har jeg levd opp til for lengst. Endret 22. september 2025 av UtakknemligDiva 0 Siter
psykedeliker Skrevet 22. september 2025 Skrevet 22. september 2025 UtakknemligDiva skrev (9 minutter siden): Sistnevnte er det iallfall ikke, for det har jeg levd opp til for lengst. Takk, da fikk jeg svar på spørsmålet mitt. 0 Siter
Kayia Skrevet 23. september 2025 Skrevet 23. september 2025 Grendel skrev (På 18.9.2025 den 10.20): Reglene på 3T er at man skal ha funksjonelt treningstøy. Det er sikkert derfor han har valgt en lang kjole som ikke er egnet for trening. Han vil ha en konflikt. Jeg tror han var mer ute etter litt småprovokativ morro, ikke konflikt. Han gikk ikke til pressen selv, men skrev et innlegg på facebook og insta som pressen gjenfortalte. Det har blitt det nye, de finner ikke stoffet selv men gjengir det c-kjendiser skriver på egen vegg, så også i dette tilfellet. Det at han selv - inntill nylig - var pressemann gjorde nok at han stilte til intervju når de tok kontakt. Som @Lillemus sier ble saken løst raskt, uavhengig av oppslaget. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.