psykedeliker Skrevet 22. september 2025 Skrevet 22. september 2025 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg vil jo finne kjærligheten og ønsker at han vil det samme, så kan vi se hvordan det går. Har dere snakket sammen om dette i det hele tatt? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. september 2025 Skrevet 22. september 2025 psykedeliker skrev (1 time siden): Har dere snakket sammen om dette i det hele tatt? Nei. Ingenting, så jeg merker jeg får en følelse av at samtalene går litt trådt og at jeg ikke helt får følelsen av at han oppriktig er interessert. Idag har han ikke sendt noen snapper, så jeg bestemmer meg for å ikke gjøre det selv heller. Det er bare litt merkelig han stiller så lite spm. Selvom han viser interesse når han er her så håper jeg jo på å se litt mer av at han er nyskjerrig på meg. Jeg sa han bare kunne date men at jeg ikke da var interessert i å være med han da. Vi snakker ikke så mye heller sammen, jeg vet ikke engang om jeg er interessert. Han sa jeg bare måtte date tilbake igjen, så jeg tar hintet. Selv om han ga meg mye kjærlighet igår og inatt. Anonymkode: 66cd8...b1e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.