Gå til innhold

Hvorfor er det så vanskelig å knytte seg til mennesker?

Anbefalte innlegg

psykedeliker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg vil jo finne kjærligheten og ønsker at han vil det samme, så kan vi se hvordan det går. 

Har dere snakket sammen om dette i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
psykedeliker skrev (1 time siden):

Har dere snakket sammen om dette i det hele tatt?

Nei. Ingenting, så jeg merker jeg får en følelse av at samtalene går litt trådt og at jeg ikke helt får følelsen av at han oppriktig er interessert. Idag har han ikke sendt noen snapper, så jeg bestemmer meg for å ikke gjøre det selv heller. 

Det er bare litt merkelig han stiller så lite spm. Selvom han viser interesse når han er her så håper jeg jo på å se litt mer av at han er nyskjerrig på meg. Jeg sa han bare kunne date men at jeg ikke da var interessert i å være med han da. Vi snakker ikke så mye heller sammen, jeg vet ikke engang om jeg er interessert. 

Han sa jeg bare måtte date tilbake igjen, så jeg tar hintet. Selv om han ga meg mye kjærlighet igår og inatt. 

Anonymkode: 66cd8...b1e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...