Gå til innhold

Nå setter vi igang igjen :-)))

Anbefalte innlegg

Gjest Piamisa og Zeta

Ja, i dag har vi tatt kontakt med sosialkontoret. Vi har bestemt oss for å sette igang med neste prosess.

Prinsen vår fra FANA/Colombia skal få en lillesøster eller lillebror.

Jeg er så glad i dag. Nå er en ventetid over og neste venteperiode kan starte :-))

Vi får håpe på at det kommer masse tildelinger til FANA slik at de åpner køen sin. Vi vil tilbake til FANA uansett hvor lang tid det tar.

Sosialkontoret skal ha personalmøte på torsdag og da blir saken vår tatt opp og så tar hun kontakt med oss for å finne en dag som passer for det første hjemmebesøket.

Masse klemmer fra en glad familie

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49606-n%C3%A5-setter-vi-igang-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Piamisa og Zeta!!!

Lykke til med en ny prosess. Ja, det er godt å sette igang igjen. Vi har sendt papirene våre til Colombia igjen.

Nå har vi entret siste ventefase og det er bare å nyte vår, sommer og sol, før ny tildeling kommer....

Lykke til med prosessen igjen, og kos dere i runde 2.

Lykkelig hilsen

Hei Piamisa og Zeta!!!

Lykke til med en ny prosess. Ja, det er godt å sette igang igjen. Vi har sendt papirene våre til Colombia igjen.

Nå har vi entret siste ventefase og det er bare å nyte vår, sommer og sol, før ny tildeling kommer....

Lykke til med prosessen igjen, og kos dere i runde 2.

Lykkelig hilsen

Jeg har jo allerede sagt det, men sier det en gang til - så kjekt!!!

Jeg kommer til å dø av misunnelse når det blir deres tur til å dra tilbake til FANA & Colombia, men, men, trøster meg med at vi følger etter om en stund :-)

Får håpe alt går på skinner for dere fremover.

Beste hilsen fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...