AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hvilke negative konsekvenser kan oppstå av å klage på DPS? Jeg tenker da å klage på kvaliteten på behandlingen. Kan man bli utestengt/nektet behandling? Ryktespredning? Spredning av helseopplysninger? Få nye diagnoser? Noen tanker eller erfaringer? Jeg forsøker å gjøre en risikovurdering før jeg evt. klager. Anonymkode: 69667...01a 0 Siter
Ftss Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Etter jeg viste misnøye så ble det sagt at det ikke fantes noe behandling for meg iallfall, men det er nok ikke en direkte konsekvens av at jeg klaga. Alt det andre trenger du ikke bekymre deg over. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Alt kan selvsagt i teorien skje, men DPS skal være profesjonelle og da skal det ikke skje. Anonymkode: 13097...4ab 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kan man bli utestengt/nektet behandling? Ryktespredning? Spredning av helseopplysninger? Få nye diagnoser? Hvor mange dokumenterte tilfeller kjenner du til der noe av dette har skjedd? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden psykedeliker skrev (15 minutter siden): Hvor mange dokumenterte tilfeller kjenner du til der noe av dette har skjedd? Siden jeg spør, hvor mange tror du? Anonymkode: 69667...01a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ftss skrev (35 minutter siden): Etter jeg viste misnøye så ble det sagt at det ikke fantes noe behandling for meg iallfall, men det er nok ikke en direkte konsekvens av at jeg klaga. Alt det andre trenger du ikke bekymre deg over. Hvordan viste du misnøye da? Jeg trenger ikke behandling nå, men har en diagnose som gjør at jeg risikerer å trenge det i fremtiden. Men akkurat sånn ståa er nå, så tror jeg ikke det blir så bra uten klage heller… Anonymkode: 69667...01a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Siden jeg spør, hvor mange tror du? Det har jeg ikke noe grunnlag for å vurdere, for jeg har aldri fått se noe dokumentasjon. Har du? 0 Siter
Ftss Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hvordan viste du misnøye da? Jeg trenger ikke behandling nå, men har en diagnose som gjør at jeg risikerer å trenge det i fremtiden. Men akkurat sånn ståa er nå, så tror jeg ikke det blir så bra uten klage heller… Anonymkode: 69667...01a Sa i fra ganske klart og påpekte en del ting som ikke skulle skjedd under omstendighetene. Det ble backa opp av dokumenter som NAV hadde og uttalelser fra nær familie, som tyda på at den utredninga var ganske så ut å kjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.