Gå til innhold

Fysiske ting som avleder når ting er vanskelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har merket meg at å gjøre fysiske ting er det som hjelper mest når ting er vanskelig. Ville derfor gjerne høre hvilke fysiske ting dere gjør som hjelper dere?

Jeg går tur, gjør husarbeid eller diamond painting. Skulle gjerne hatt flere ting å gjøre.

Anonymkode: abb04...9a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg har merket meg at å gjøre fysiske ting er det som hjelper mest når ting er vanskelig. Ville derfor gjerne høre hvilke fysiske ting dere gjør som hjelper dere?

Jeg går tur, gjør husarbeid eller diamond painting. Skulle gjerne hatt flere ting å gjøre.

Anonymkode: abb04...9a5

På dagen prøver jeg å komme meg ut av leiligheten. Enten handle eller andre ting. På kvelden er det verre, for da bør jeg holde meg i sånn noenlunde ro for å få sove.  Prøver å gjøre litt lett husarbeid da, det hjelper litt. TVen greier innimellom å avlede litt.

Skrevet

Jeg har begynt med yoga, det hjelper meg. Får hjelp til å være mer tilstede i nå-et og skru av tankene. 

Skrevet

Bake brød, kna den tunge deigen lenge.  Da jeg slet mye med angst, hjalp det meg å rydde og vaske kjøkkenskap og andre skap, fikk tankene på noe annet og brukte ofte mye tid. Samtidig ble det fint etterpå 🙂

UtakknemligDiva
Skrevet

Jobb. Jeg har en ganske fysisk jobb med ekstrem mye gåing og løfting. Det er lettest på en jobb siden du liksom har noe som krever at du gjør det.

Hjemme er det verre. For husarbeid og sånn er det ingen som krever at du gjør. Så det blir fort sånn at du tar litt nå og da. Jeg gjør det fordi konsekvensen er jo at det blir rotete og uhygienisk. Men det er liksom ikke det samme.

Gå tur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...