AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg bruker Latuda og litium. En av medisinene gir meg økt matlyst, ikke like mye som Zyprexa, men nok til at jeg over måneder har gått opp i vekt og blitt skikkelig feit og jeg trives ikke i det hele tatt. Jeg tror litium endelig etter måneder har begynt å fungere, da jeg opplever en slags bedring. Jeg måtte redusere Latuda siden jeg ble så trøtt, så nå har den ikke full effekt lenger og jeg er sikker på at det er årsaken til at jeg nå føler på økt irritasjon, og en følelse av å ikke kunne være inni meg selv at jeg blir kvelt (ikke som angst) og at tankene og konsentrasjonen min ikke fungerer så bra som de gjorde. Jeg vet ikke om jeg bare skal slutte på Latuda eller hva, men jeg fikk en sterk fornemmelse av at det er det jeg bør gjøre. Hvis det er litium som gir meg økt matlyst så vet jeg rett og slett ikke hva jeg gjør. Jeg har time hos psykiater, men føler at jeg nesten må bestemme dette nå, om jeg skal ta latudaen i kveld eller om jeg bare skal slutte på den. Anonymkode: 5a157...307 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.