AnonymBruker Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober Jeg har fått diagnosen vrangforestillingslidelse/paranoid psykose. Er ikke enig selv, da jeg mener min verden er riktig. Men det jeg er enig i er at det er strevsomt å ha det sånn jeg har det. Mye kaos!!!! Finnes det håp? Anonymkode: 64994...6b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. oktober Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har fått diagnosen vrangforestillingslidelse/paranoid psykose. Er ikke enig selv, da jeg mener min verden er riktig. Men det jeg er enig i er at det er strevsomt å ha det sånn jeg har det. Mye kaos!!!! Finnes det håp? Anonymkode: 64994...6b4 Jeg kan ikke så mye om denne diagnosen, men jeg tenker at hvis du selv føler et behov for endring og har lyst til å bli bedre, så er det kjempemye håp! Anonymkode: 0cb75...55e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har fått diagnosen vrangforestillingslidelse/paranoid psykose. Er ikke enig selv, da jeg mener min verden er riktig. Men det jeg er enig i er at det er strevsomt å ha det sånn jeg har det. Mye kaos!!!! Finnes det håp? Anonymkode: 64994...6b4 Etter min erfaring hjelper det å ha noen ting i hverdagen å gjøre så du får mindre tid til å tenke på disse vrangforestillingene. Hvis du ikke er i jobb hadde det kanskje vært lurt. Anonymkode: 34bfb...069 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober Er du medisinert? Anonymkode: de827...78a 0 Siter
Glitter Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober (endret) Jeg har shizoaffektiv og har opplevd stor bedring med riktig medisin. Hadde det ikke vært for midlertidig handicap så hadde psyken vært klar til å lete etter jobb. Så psykisk stabil har jeg ikke vært på mange år. Er jo ting som henger igjen, men alt i alt er det bedre. Kan hende det er annerledes med den psykoselidelsen du har da, men hvis ikke så er det nå håp ja. Endret 23. oktober av Glitter 0 Siter
nachnoo Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober Dessverre viser erfaring at vrangforestillingslidelse er meget vanskelig å behandle, både med psykoterapi og med medisiner. Men uansett må det gjøres et forsøk. På noen lykkes det. 0 Siter
steffensa Skrevet 23. oktober Skrevet 23. oktober vell alt kommer av noe ingen ting kommer fra intet. jeg måtte inse at ja ikke alle var ute etter meg. men noen er fadisk ute etter meg. av ting som har skjedd og ikke. når man også ser folk kan også være domme. som for ex hadde vrang forstilling til at di prøver kaster meg. og di kasterer meg med med medesinene https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/34229556/ men insett di er dom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.