munchin Skrevet 23. oktober 2025 Skrevet 23. oktober 2025 Jeg kan kjenne parfymeduften idet jeg spruter, men kan ikke kjenne vonde lukter eller vafler som stekes som et eksempel. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2025 Skrevet 23. oktober 2025 Jeg går på litium og jeg tror jeg har ganske sensitiv og god luktesans. Jeg har aldri hørt om denne bivirkningen før. Det kan være andre årsaker til nedsatt luktesans, hvorfor tror du det skyldes litium? Anonymkode: ffe69...072 0 Siter
munchin Skrevet 23. oktober 2025 Forfatter Skrevet 23. oktober 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg går på litium og jeg tror jeg har ganske sensitiv og god luktesans. Jeg har aldri hørt om denne bivirkningen før. Det kan være andre årsaker til nedsatt luktesans, hvorfor tror du det skyldes litium? Anonymkode: ffe69...072 Fordi det endret seg etter at jeg doblet dosen. 0 Siter
Glitter Skrevet 24. oktober 2025 Skrevet 24. oktober 2025 Nei jeg har normal luktesans. Tror egentlig ikke jeg har noen bivirkninger på Litium. 1 Siter
munchin Skrevet 24. oktober 2025 Forfatter Skrevet 24. oktober 2025 Glitter skrev (1 time siden): Nei jeg har normal luktesans. Tror egentlig ikke jeg har noen bivirkninger på Litium. Det er veldig bra isåfall! 0 Siter
Glitter Skrevet 24. oktober 2025 Skrevet 24. oktober 2025 munchin skrev (6 minutter siden): Det er veldig bra isåfall! Ja. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 24. oktober 2025 Skrevet 24. oktober 2025 Glitter skrev (1 time siden): Nei jeg har normal luktesans. Tror egentlig ikke jeg har noen bivirkninger på Litium. Å så bra! Jeg har vært LIVREDD for hårtap av litium. Skal på det snart.. 0 Siter
Glitter Skrevet 24. oktober 2025 Skrevet 24. oktober 2025 Den forsvunne diamanten skrev (2 minutter siden): Å så bra! Jeg har vært LIVREDD for hårtap av litium. Skal på det snart.. Jeg har hatt lite hårtap. Kanskje litt, men ikke synlig mye. 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 24. oktober 2025 Skrevet 24. oktober 2025 Glitter skrev (3 minutter siden): Jeg har hatt lite hårtap. Kanskje litt, men ikke synlig mye. Ok det er bra! 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.