GT1 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg er pasient ved DPS, og det siste året har behandler vært psykologspesialist. Jeg har også hatt konsultasjon med psykiater. Nå har det seg slik at jeg til tider er oppe nesten hele natten, og jeg lurer derfor på om jeg burde begynne på en sånn sovemedisin som gjør at man sover hele natten når man først har sovnet, Valergan eller noe sånt. Men da må jeg spørre fastlegen for jeg vil ikke be om time med psykiater bare for dette. Hva slags medisin kan jeg eventuelt be fastlegen om? Jeg vil ikke ha noe vanedannende. 0 Siter
Anonymos Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Fastlegen er eksperten, det er ikke meningen at du skal være det ved å vite hvilken medisin du skal få. Forklar problemet, så er der opp til han hva slags tiltak som skal gjøres. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Kan du ikke nevne det for behandleren din? Regner med at psykiateren har skrevet ut medisiner til deg, og i tilfelle kan kanskje vedkommende vurdere søvnmedikament. I det halvannet året jeg var på DPS forholdt jeg meg kun til psykiater der ift medisiner, også for søvn. Synes derfor ikke det er for mye å kreve å rette en forespørsel om vurdering av lege ved DPS, hvis vedkommende er ansvarlig for medisinering Anonymkode: f4f51...4b6 0 Siter
munchin Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har også god effekt av en kapsel Alimemazin. Da jeg var dårligere måtte jeg ha 2 kapsler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.