AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg har innsett at jeg rett og slett må jobbe for å gi livet mitt mer mening, finne noen nye venninner, kanskje en kjæreste og få meg noen hobbyer jeg finner mening i. Samtidig er jeg litt redd for å faktisk legge inn den innsatsen som det krever. Noen som har vært i samme båt eller som bare har noen gode råd til meg? Anonymkode: d0f28...96b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Dette har du vel fått råd om noen ganger før? Hva var feil med de rådene? Anonymkode: c53d4...6f3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Det er jo vanskelig å gi råd fordi vi vet ikke hva dine hobbyer er. Finn ut hva du interesserer deg for, og hva som evt finnes i nærmiljøet som er interessant, og fokuser på det. Anonymkode: 81c73...0bf 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har vært i samme båt eller som bare har noen gode råd til meg? Hva med å bli profesjonell unnasluntrer? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet akkurat nå Skrevet akkurat nå AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette har du vel fått råd om noen ganger før? Hva var feil med de rådene? Anonymkode: c53d4...6f3 Kan ikke huske at jeg har skrevet om det før, beklager det. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo vanskelig å gi råd fordi vi vet ikke hva dine hobbyer er. Finn ut hva du interesserer deg for, og hva som evt finnes i nærmiljøet som er interessant, og fokuser på det. Anonymkode: 81c73...0bf Ja, tror jeg må forsøke litt forskjellig for å finne ut av det. psykedeliker skrev (1 time siden): Hva med å bli profesjonell unnasluntrer? Hehe, det er jeg så og si allerede. Anonymkode: d0f28...96b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.