Fru2020 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ble sittende å tenke på det i kveld. Er jeg alvorlig syk? Jeg er jo så syk at jeg ikke er i stand til å jobbe, er ufør og har ikke krefter eller psyke til å leve det livet jeg ønsker. Men er jeg alvorlig syk? Hva tenker du om deg selv? 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg er juridisk definert som syk, så da forholder jeg meg til det. 0 Siter
Grendel Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Fru2020 skrev (27 minutter siden): Ble sittende å tenke på det i kveld. Er jeg alvorlig syk? Jeg er jo så syk at jeg ikke er i stand til å jobbe, er ufør og har ikke krefter eller psyke til å leve det livet jeg ønsker. Men er jeg alvorlig syk? Hva tenker du om deg selv? Jeg vet ikke hva som er medisinsk korrekt, men jeg ville ikke brukt begrepet "alvorlig syk" bare fordi du ikke jobber. Jeg ser for meg noen som er døden nær. Du kan kanskje si du har en "alvorlig diagnose". Det klinger litt annerledes. 0 Siter
munchin Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nei, jeg ser ikke på meg selv som alvorlig syk med depresjon, angst og utmattelse. Men da jeg var alvorlig deprimert med psykotiske symptomer kjente jeg meg syk og dårlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.