AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Eller finnes det en skala som går fra lite alvorlig til meget alvorlig? Anonymkode: 2c8e9...a97 0 Siter
munchin Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Eller finnes det en skala som går fra lite alvorlig til meget alvorlig? Anonymkode: 2c8e9...a97 Det skulle en tro? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden munchin skrev (7 minutter siden): Det skulle en tro? Ja, en skulle jo tro det. Tror det egentlig er sånn. Men lurer litt på om mild psykose også er alvorlig. Om psykose, uansett grad, er alvorlig. Om psykose i seg selv er alvorlig, selv om den regnes for å være mild. Anonymkode: 2c8e9...a97 0 Siter
nachnoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ja, jeg synes det er alvorlig. Jeg ville bli meget bekymret om en av mine fikk en psykose - uansett alvorlighetsgrad. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden nachnoo skrev (9 minutter siden): Ja, jeg synes det er alvorlig. Jeg ville bli meget bekymret om en av mine fikk en psykose - uansett alvorlighetsgrad. Kan du si litt om hva det er som gjør at mild psykose også er alvorlig? Anonymkode: 2c8e9...a97 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.