AnonymBruker Skrevet 25. oktober Skrevet 25. oktober Var deprimert for inntil noen uker siden ca, med bedring i det siste, men nå virker det som depresjonen er på retur igjen. Er det normalt? Bipolar type 2. Blir trist av årstiden å været, vil vekk fra grått å trist vær. Orker ikke gå ut i det Anonymkode: 9725c...1f4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. oktober Skrevet 25. oktober Det eri hvertfall ha dager der en kjenner seg nede uten at det betyr at det er en ny depresjon som kommer. Finn på noe hyggelig å gjøre, årstiden får du gjort lite med men du kan likevel gjøre litt ok ting innendørs Anonymkode: 82d26...370 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 25. oktober Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Var deprimert for inntil noen uker siden ca, med bedring i det siste, men nå virker det som depresjonen er på retur igjen. Er det normalt? Bipolar type 2. Anonymkode: 9725c...1f4 Jeg vet ikke hva som er normalt vs. unormalt. Du kjenner kanskje til tidspunkter for ev. depresjon? Har du ev. en tiltaksplan du kan følge for å forebygge at situasjonen forverres? Jeg vet selv, med tilbakevendende depressiv lidelse, at jeg var blitt svært sensitiv på å gjenkjenne egne symptomer på depresjon visse tider av året. Logisk, siden jeg fryktet det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.