AnonymBruker Skrevet 25. oktober Skrevet 25. oktober Noen med erfaringer? Anonymkode: 356e9...cb6 0 Siter
nachnoo Skrevet 25. oktober Skrevet 25. oktober Ja, det er vanlig. Hjernen trenger restitusjon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. oktober Skrevet 25. oktober Jeg var veldig sliten da jeg hadde schizofreni psykose for mange år siden, jeg ble satt på quentapin 1000 mg og det kan skyldes det litt også. Men jeg mistet lysten på sex og ville helst sove. Alt var grått og trått, men det ga seg etter noen måneder. Anonymkode: 17134...33b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. oktober Skrevet 25. oktober Jeg hadde alvorlig depresjon med psykotiske symptomer. Var utslitt. Anonymkode: 05754...3d7 0 Siter
Trinity80 Skrevet 25. oktober Skrevet 25. oktober Jeg hadde psykose pga insomni og depresjon og var helt utmattet i perioden etterpå. 0 Siter
Marye Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Jeg sleit i fleece år etter en langvarig massiv mani med psykose 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.