Gå til innhold

Er det noen som bruker Imovane hver dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Legen har skrevet at jeg ikke skal bruke hver dag og kun bruke en halv tablett. Jeg bruker en hel og hver natt...

Anonymkode: cfaf8...3be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det i 1,5 år. Det gikk greit det. 

AnonymBruker
Skrevet

Det mister effekten ved daglig bruk, og mange øker dosen til langt over foreskrevet dose eller til og med over maxdose. Det er veldig lett å bli tilvent, men til slutt blir man uten annet enn evt placeboeffekt. Min erfaring da.

Anonymkode: 8527c...142

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble helt sinnsykt hekta på imovane og det var et helvete å slutte. Kommer aldri til å ta det igjen. 

Anonymkode: c8769...08b

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg noen netter ikke har brukt medisinen har jeg blitt liggende våken og svettet.

stjernestøv
Skrevet

Bruker hver kveld og har ikke økt. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Bruker hver kveld og har ikke økt. 

7,5mg som meg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt imovane hver dag i 1 års tid tidligere, for meg var det ikke noe problem verken å bruke det eller å slutte.

Anonymkode: 7cf43...e94

AnonymBruker
Skrevet

Hva hjelper Imovane mot? Er det kun for at innsovning skal bli lettere, eller er det også for å lettere kunne opprettholde søvnen gjennom natta? 

Anonymkode: a158e...95f

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

7,5mg som meg?

Jepp. Brukt det noen år. 

Skrevet

Brukte 7,5mg daglig i opptil 12-18mnd. Ikke noe behov for å øke eller trøblete ved seponering. Kutta de på dagen når jeg først slutta uten noe form for abstinenser.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva hjelper Imovane mot? Er det kun for at innsovning skal bli lettere, eller er det også for å lettere kunne opprettholde søvnen gjennom natta? 

Anonymkode: a158e...95f

I utgangspunktet innsovningsmedisin. Hos meg har den funka dårlig om jeg ikke sover igjennom natta ellers. I noen extreme perioder har jeg ofte mixa 7,5mg imovane med 200mg seroquel + 25mg seroquel når jeg våkner igjen på natta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...