AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Legen har skrevet at jeg ikke skal bruke hver dag og kun bruke en halv tablett. Jeg bruker en hel og hver natt... Anonymkode: cfaf8...3be 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Det mister effekten ved daglig bruk, og mange øker dosen til langt over foreskrevet dose eller til og med over maxdose. Det er veldig lett å bli tilvent, men til slutt blir man uten annet enn evt placeboeffekt. Min erfaring da. Anonymkode: 8527c...142 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg ble helt sinnsykt hekta på imovane og det var et helvete å slutte. Kommer aldri til å ta det igjen. Anonymkode: c8769...08b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Når jeg noen netter ikke har brukt medisinen har jeg blitt liggende våken og svettet. Anonymkode: cfaf8...3be 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (13 minutter siden): Bruker hver kveld og har ikke økt. 7,5mg som meg? Anonymkode: cfaf8...3be 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har brukt imovane hver dag i 1 års tid tidligere, for meg var det ikke noe problem verken å bruke det eller å slutte. Anonymkode: 7cf43...e94 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hva hjelper Imovane mot? Er det kun for at innsovning skal bli lettere, eller er det også for å lettere kunne opprettholde søvnen gjennom natta? Anonymkode: a158e...95f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): 7,5mg som meg? Anonymkode: cfaf8...3be Jepp. Brukt det noen år. 0 Siter
Ftss Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Brukte 7,5mg daglig i opptil 12-18mnd. Ikke noe behov for å øke eller trøblete ved seponering. Kutta de på dagen når jeg først slutta uten noe form for abstinenser. 0 Siter
Ftss Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva hjelper Imovane mot? Er det kun for at innsovning skal bli lettere, eller er det også for å lettere kunne opprettholde søvnen gjennom natta? Anonymkode: a158e...95f I utgangspunktet innsovningsmedisin. Hos meg har den funka dårlig om jeg ikke sover igjennom natta ellers. I noen extreme perioder har jeg ofte mixa 7,5mg imovane med 200mg seroquel + 25mg seroquel når jeg våkner igjen på natta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.