AnonymBruker Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Etter å ha gått på litium i rundt 2 mnd begynte jeg å sakte merke forskjell, at det begynte å gå oppover (fra alvorlig depresjon). Jeg kom meg dit at jeg klarte å studere 50% og samtidig ha interesse og engasjement for faget, og også ha lyst til å gjøre ting på fritiden som å lese bøker (annet enn pensum). Dette varte i ca. 1 mnd. Nå føler jeg det har begynt å gå litt nedover igjen, og jeg merker det særlig på energinivået. Jeg klarer ikke følge like mye med i det som skal gjøres av lesing og oppgaver på studiet, det er tyngre og tyngre å ta oppvask, dusje, pusse tenner. Og nå klarer jeg i mindre grad å finne interesse og lyst til å feks lese eller se på serier. Jeg vil helst bare sove. Er det sånn at litium kan svinge når det begynner å virke? Jeg trodde jeg gradvis skulle bli bedre og bedre. Jeg er diagnostisert med bipolar lidelse type 2, så det kan vel også være den som svinger, men hadde trodd jeg skulle få i alle fall litt tid der jeg følte meg helt restituert mellom sykdomsperioder. Beklager hvis jeg formulerer meg dårlig. Anonymkode: 0c63f...5c4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.