AnonymBruker Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Hva hjelper mot rastløshet? Anonymkode: 0f6c8...27e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Aktivitet, helst tung styrketrening. Anonymkode: 96a11...913 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober For min del hjelper oppvask og annen vasking. Anonymkode: 07c2b...1fd 0 Siter
adhoc Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Intervalltrening, langtur i høyt tempo, bad i kalde skogstjern, generalopprydning. For så vidt også alkohol, men da blir alt ti ganger verre i etterkant. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober Gå tur (i så pass tempo at man får opp pulsen), isbading, prate med noen, ha program med en viss struktur hver dag. Men bevares... Jeg skulle noen ganger ønske at hjernen hadde en ufarlig av-knapp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. oktober Skrevet 26. oktober ADHD medisin. Trening gjør ting bare jævlig mye værre for min del og kan nesten ikke trene i heletatt, da sliter jeg med å sove og blir rimelig "hyper". Anonymkode: f8213...91c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.