Gå til innhold

happy ending..

Anbefalte innlegg

etter en lang tid med depresjon og søvnproblemer og uten å skjønne hva som "feilte" meg.Tok jeg mot til meg å gikk til legen,og etter litt betenkningstid sa jeg ja til å starte med cipramil.Har vært sykemeldt i noen mnd,begynte så i halv stilling,noe som fungerte utmerket.Går nå i full stilling og alt går bare bra.Har i tillegg begynt å trene yoga og tar mer hensyn til meg selv og lytter til kroppens signaler.Har ikke hatt det så her bra på LENGE,er begynt å glede meg til ting og ser lyst på livet.En utrolig deilig følelse. Så til alle dere som sliter: Det finnes bedre dager! stå på og en klem til dere alle

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49690-happy-ending/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest angst light

Så bra med en glad melding!

Jeg mistenker en del her på forumet "glemmer" å skrive når livet ikke lenger er skitt, men husker det godt når alt er tungt.

Det er viktig med meldinger fra folk som er kommet ovenpå. Det må da være oppmuntrende for dem som ikke enda har fått hjelp!?

Forumet fungerer best med en fin blanding av folk i alle faser fra helt skitt, via alle mulige mellomstadier til 100% happy ending.

Takk for bidraget!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/49690-happy-ending/#findComment-193695
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...