Gå til innhold

Å være innlagt når man har barn.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Datteren sier jeg var ofte innlagt i oppveksten deres men jeg syns ikke det var så mye, kan det virke annerledes i øynene på et barn? Er det traumatisk for et barn? de var jo på besøk og jeg hadde jo perm og vi hadde kontakt på telefonen, syns det var ganske trygge rammer og de var hjemme med sin far. Måtte vel være hos besteforeldrene noen ganger og det tror jeg var verre, det skal jeg innrømme. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Nei jeg velger å tro at det ikke er så gale selv om jeg var litt rar, det er det de var vant til og vi hadde jo et godt forhold. Det har vi jo i dag og. 

Skrevet

De ble nok påvirket av det. Det betyr ikke nødvendigvis at de har tatt skade av det. :)

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

De ble nok påvirket av det. Det betyr ikke nødvendigvis at de har tatt skade av det. :)

Er enig at de ble påvirket der og da men tror ikke at de har tatt skade av det nei :) 

AnonymBruker
Skrevet

Pratet du med dem om sykdommen din? Gjorde mannen din? 

Anonymkode: 18d4b...f45

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Pratet du med dem om sykdommen din? Gjorde mannen din? 

Ikke før de var ganske store, tenkte de ikke ville forstå uansett. Men fikk beskjed når de var større å fortelle om min angst i hvert fall. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Ikke før de var ganske store, tenkte de ikke ville forstå uansett. Men fikk beskjed når de var større å fortelle om min angst i hvert fall. 

Var de på barnesamtale på sykehuset? Er mannen din god til å sette ord på følelser? Jeg spør fordi mine barn har også hatt en mor (meg) som var mye innlagt og jeg tror det ene barnet har tatt skade av det.

Skrevet
stjernestøv skrev (1 time siden):

Datteren sier jeg var ofte innlagt i oppveksten deres men jeg syns ikke det var så mye, kan det virke annerledes i øynene på et barn?

JA. F.eks. vil en måned kanskje ikke være så mye for en voksen, men kan føles som en liten evighet for et barn.

Skrevet

Jeg tenker at vi nå bare innse at barna til de fleste av oss som hatt vært innlagt har fått en sårbarhet med seg.

Min mor var innlagt med min bror i 6 uker da jeg var åtte. Jeg utviklet en spiseforstyrrelse som en konsekvens av det.

Anonymkode: e175a...921

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...