stjernestøv Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Datteren sier jeg var ofte innlagt i oppveksten deres men jeg syns ikke det var så mye, kan det virke annerledes i øynene på et barn? Er det traumatisk for et barn? de var jo på besøk og jeg hadde jo perm og vi hadde kontakt på telefonen, syns det var ganske trygge rammer og de var hjemme med sin far. Måtte vel være hos besteforeldrene noen ganger og det tror jeg var verre, det skal jeg innrømme. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Nei jeg velger å tro at det ikke er så gale selv om jeg var litt rar, det er det de var vant til og vi hadde jo et godt forhold. Det har vi jo i dag og. 0 Siter
Glitter Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden De ble nok påvirket av det. Det betyr ikke nødvendigvis at de har tatt skade av det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Glitter skrev (2 minutter siden): De ble nok påvirket av det. Det betyr ikke nødvendigvis at de har tatt skade av det. Er enig at de ble påvirket der og da men tror ikke at de har tatt skade av det nei 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Pratet du med dem om sykdommen din? Gjorde mannen din? Anonymkode: 18d4b...f45 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pratet du med dem om sykdommen din? Gjorde mannen din? Anonymkode: 18d4b...f45 Ikke før de var ganske store, tenkte de ikke ville forstå uansett. Men fikk beskjed når de var større å fortelle om min angst i hvert fall. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (13 minutter siden): Ikke før de var ganske store, tenkte de ikke ville forstå uansett. Men fikk beskjed når de var større å fortelle om min angst i hvert fall. Var de på barnesamtale på sykehuset? Er mannen din god til å sette ord på følelser? Jeg spør fordi mine barn har også hatt en mor (meg) som var mye innlagt og jeg tror det ene barnet har tatt skade av det. Anonymkode: 18d4b...f45 0 Siter
nachnoo Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (1 time siden): Datteren sier jeg var ofte innlagt i oppveksten deres men jeg syns ikke det var så mye, kan det virke annerledes i øynene på et barn? JA. F.eks. vil en måned kanskje ikke være så mye for en voksen, men kan føles som en liten evighet for et barn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Jeg tenker at vi nå bare innse at barna til de fleste av oss som hatt vært innlagt har fått en sårbarhet med seg. Min mor var innlagt med min bror i 6 uker da jeg var åtte. Jeg utviklet en spiseforstyrrelse som en konsekvens av det. Anonymkode: e175a...921 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.