stjernestøv Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Datteren sier jeg var ofte innlagt i oppveksten deres men jeg syns ikke det var så mye, kan det virke annerledes i øynene på et barn? Er det traumatisk for et barn? de var jo på besøk og jeg hadde jo perm og vi hadde kontakt på telefonen, syns det var ganske trygge rammer og de var hjemme med sin far. Måtte vel være hos besteforeldrene noen ganger og det tror jeg var verre, det skal jeg innrømme. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. oktober Forfatter Skrevet 29. oktober Nei jeg velger å tro at det ikke er så gale selv om jeg var litt rar, det er det de var vant til og vi hadde jo et godt forhold. Det har vi jo i dag og. 0 Siter
Glitter Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober De ble nok påvirket av det. Det betyr ikke nødvendigvis at de har tatt skade av det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. oktober Forfatter Skrevet 29. oktober Glitter skrev (2 minutter siden): De ble nok påvirket av det. Det betyr ikke nødvendigvis at de har tatt skade av det. Er enig at de ble påvirket der og da men tror ikke at de har tatt skade av det nei 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Pratet du med dem om sykdommen din? Gjorde mannen din? Anonymkode: 18d4b...f45 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. oktober Forfatter Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Pratet du med dem om sykdommen din? Gjorde mannen din? Anonymkode: 18d4b...f45 Ikke før de var ganske store, tenkte de ikke ville forstå uansett. Men fikk beskjed når de var større å fortelle om min angst i hvert fall. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober stjernestøv skrev (13 minutter siden): Ikke før de var ganske store, tenkte de ikke ville forstå uansett. Men fikk beskjed når de var større å fortelle om min angst i hvert fall. Var de på barnesamtale på sykehuset? Er mannen din god til å sette ord på følelser? Jeg spør fordi mine barn har også hatt en mor (meg) som var mye innlagt og jeg tror det ene barnet har tatt skade av det. Anonymkode: 18d4b...f45 0 Siter
nachnoo Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober stjernestøv skrev (1 time siden): Datteren sier jeg var ofte innlagt i oppveksten deres men jeg syns ikke det var så mye, kan det virke annerledes i øynene på et barn? JA. F.eks. vil en måned kanskje ikke være så mye for en voksen, men kan føles som en liten evighet for et barn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. oktober Skrevet 29. oktober Jeg tenker at vi nå bare innse at barna til de fleste av oss som hatt vært innlagt har fått en sårbarhet med seg. Min mor var innlagt med min bror i 6 uker da jeg var åtte. Jeg utviklet en spiseforstyrrelse som en konsekvens av det. Anonymkode: e175a...921 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. oktober Skrevet 30. oktober Er de preget i dag? Er barna dine i jobb eller er de å uføre? Anonymkode: 00614...b35 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. oktober Forfatter Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Var de på barnesamtale på sykehuset? Er mannen din god til å sette ord på følelser? Jeg spør fordi mine barn har også hatt en mor (meg) som var mye innlagt og jeg tror det ene barnet har tatt skade av det. Anonymkode: 18d4b...f45 Nei de snakket ikke med de på sykehuset, jeg snakket mye med de men ikke om min sykdom. mannen min er ikke god til å sette ord på følelser, jeg snakket med dem om følelser. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. oktober Forfatter Skrevet 30. oktober nachnoo skrev (11 timer siden): JA. F.eks. vil en måned kanskje ikke være så mye for en voksen, men kan føles som en liten evighet for et barn. Ok. Ja det virker jo lenger for dem. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. oktober Forfatter Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg tenker at vi nå bare innse at barna til de fleste av oss som hatt vært innlagt har fått en sårbarhet med seg. Min mor var innlagt med min bror i 6 uker da jeg var åtte. Jeg utviklet en spiseforstyrrelse som en konsekvens av det. Anonymkode: e175a...921 ok, de har kanskje plager pga det. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. oktober Forfatter Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er de preget i dag? Er barna dine i jobb eller er de å uføre? Anonymkode: 00614...b35 datteren er ufør mens sønnen er i jobb, datteren har slitt hele livet. Sønnen var som en engel i oppveksten og er i dag veldig hjelpsom, jobber i omsorgs yrke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. oktober Skrevet 30. oktober stjernestøv skrev (3 minutter siden): datteren er ufør mens sønnen er i jobb, datteren har slitt hele livet. Sønnen var som en engel i oppveksten og er i dag veldig hjelpsom, jobber i omsorgs yrke. Og det er datteren din som er ufør og selv sliter i dag, syns du var mye innlagt når hun var barn. Ja, hun er nok preget av dette, det tror jeg alle barn av foreldre med psykiske eller fysiske plager blir. Sånn er det bare. Men det betyr ikke for det at det er din feil. Også har du sønnen din som er frisk, det viser også hvor tilfeldig dette kan slå ut. Anonymkode: 00614...b35 1 Siter
stjernestøv Skrevet 30. oktober Forfatter Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og det er datteren din som er ufør og selv sliter i dag, syns du var mye innlagt når hun var barn. Ja, hun er nok preget av dette, det tror jeg alle barn av foreldre med psykiske eller fysiske plager blir. Sånn er det bare. Men det betyr ikke for det at det er din feil. Også har du sønnen din som er frisk, det viser også hvor tilfeldig dette kan slå ut. Anonymkode: 00614...b35 ja datteren har vært syk fra hun var født men hun var jo veldig avhengig av meg, ja mulig hun er preget av det. datteren er ikke syk pga meg, hun har alltid vært det. jeg støttet henne mye. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. oktober Skrevet 30. oktober 16 hours ago, stjernestøv said: Datteren sier jeg var ofte innlagt i oppveksten deres men jeg syns ikke det var så mye, kan det virke annerledes i øynene på et barn? Er det traumatisk for et barn? de var jo på besøk og jeg hadde jo perm og vi hadde kontakt på telefonen, syns det var ganske trygge rammer og de var hjemme med sin far. Måtte vel være hos besteforeldrene noen ganger og det tror jeg var verre, det skal jeg innrømme. Hvor lenge var du innlagt da? Anonymkode: e21f8...ad7 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30. oktober Forfatter Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor lenge var du innlagt da? Anonymkode: e21f8...ad7 det varierte litt, husker ikke eksakt i grunn for det er så lenge siden. Noen uker sikkert. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. november Skrevet 1. november stjernestøv skrev (På 30.10.2025 den 11.02): det varierte litt, husker ikke eksakt i grunn for det er så lenge siden. Noen uker sikkert. Noen uker hver gang over flere år? Anonymkode: 18d4b...f45 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. november Forfatter Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Noen uker hver gang over flere år? Anonymkode: 18d4b...f45 Jepp, kan ikke huske hvor mange ganger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.