Fru2020 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Takk. Jeg overspiser også. Har du fått hjelp for overspisingen på DPS? Anonymkode: 21149...fd8 Jeg deltok i en gruppebehandling, men for meg var det mye mer hjelp hos Ros. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Fru2020 skrev (42 minutter siden): Jeg deltok i en gruppebehandling, men for meg var det mye mer hjelp hos Ros. Kan jeg spørre spesifikt hvordan hjelpen var bedre hos Ros? Kan man prate om alt? Anonymkode: 21149...fd8 0 Siter
Fru2020 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg spørre spesifikt hvordan hjelpen var bedre hos Ros? Kan man prate om alt? Anonymkode: 21149...fd8 Ja, vi pratet om alt. Hun jeg hadde samtaler med hadde bachelor i psykologi og egenerfaring. Hun var nok ikke bedre enn dem som jeg har møtt i dps, men kjemien var veldig god. Samtidig som disse samtalene hjalp så deltok jeg på digitale kurs. De hjalp minst like mye. Så har jeg vært på to uker kurs/retreat med dem. En uke i Tyrkia og en i Valdres. Det gav meg veldig mye. Jeg har fått et veldig mye bedre forhold til kropp og mat. Spesielt er forholdet til kropp og egenverdi blitt betydelig bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.