AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Hvordan reagerer de da om man er utagerende? Anonymkode: 0c2d2...ad2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Planlegger du å utagere? Anonymkode: a0e6c...551 0 Siter
psykedeliker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Jeg har vært utpsykende og ikke samarbeidsvillig, det fungerte etter hensikten. De slapp meg ut ved første lovlige mulighet. Utagering vil jeg ikke anbefale. 0 Siter
Glitter Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Ikke direkte utagering, men prøvde å bryte meg ut for noen år siden og da ble jeg beltelagt. Men har altså aldri vært voldelig. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Glitter skrev (13 minutter siden): Ikke direkte utagering, men prøvde å bryte meg ut for noen år siden og da ble jeg beltelagt. Hvordan prøvde du å bryte deg ut? 0 Siter
Glitter Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden psykedeliker skrev (3 minutter siden): Hvordan prøvde du å bryte deg ut? Husker ikke helt. Hadde rusutløst psykose. Tror jeg bare banket og slå på dørene og nektet å høre etter på de ansatte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 40 minutes ago, psykedeliker said: Jeg har vært utpsykende og ikke samarbeidsvillig, det fungerte etter hensikten. De slapp meg ut ved første lovlige mulighet. Utagering vil jeg ikke anbefale. Du er som en trassig unge. Anonymkode: 5a1e9...94d 0 Siter
psykedeliker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er som en trassig unge. Jeg følger bare manus. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg har ikke vært direkte utagerende men jeg har gjort motstand da de ansatte forsøkte ta fra meg noe jeg hadde tenkt å skade meg selv med. Det endte med at jeg ble beltelagt. Anonymkode: 8fafc...409 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ja, har kastet stoler og bord og planter. samt knust glass og tallerkener. På akuttpost, så tunge møbler som ikke er mulig å kaste nesten. Hvorfor de har knusende glass og tallerkener vet jeg ikke. Hadde tenkt å skade meg med glasskårene, noe jeg også fikk gjort. Anonymkode: 781b0...703 0 Siter
Marye Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Jeg klikka da jeg ble nektet å drikke mer melk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg har utagert ved å svelge ett glass piller, vist det til de på vaktrommet og så stukket av. Dette var på ett psykehjem ute på landsbygda der det bare idioter, for ikke å snakke om de innlagte som jo var svært langt ute i tåkeheimen. Jeg ville ikke være der lenger. Var på paragraf 10 i den gamle loven. Så da måtte lensmannsbetjentene lete etter meg og de fant meg hengende over ei bru og jeg krevde å få garantier på at jeg ikke skulle tilbake dit ellers så hoppet jeg. Så ble jeg kjørt til sykehus for pumping 🤮 🤢. Planen funker da. En uke etter var jeg hjemme på gutterommet. Krg har null dårlig samvittighet for man bør ikke sette 18 åringer på sykehjem med kronikere og jeg antar hjerneskadde også. Hvor den mest oppegående var dattera til kong Olav og de minst oppegående satt og dreit på seg. Nei anarkisten i meg våknet. Det eneste negative var at det var jævlig ekkelt å bli pumpet.. Anonymkode: 6a0f4...51b 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.