Annia36 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Kan noen hjelpe? 💟 Jeg har stått på 30 mg seroxat i 12 år. Behandling for svangerskapsdepresjon. Fordi seroxat er et sant mareritt å gå av, har jeg stått på denne dosen siden. Nå opplever jeg en ny , tung depresjon. Legen har skrevet ut Remeron. Noen erfaringer med denne kombinasjonen? Jeg står for tiden i full jobb. Hva gjør jeg ? 0 Siter
nachnoo Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Gir bedre søvn. Ingen negativ effekt på sexlivet. Kan gi økt matlyst. 0 Siter
Annia36 Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden nachnoo skrev (3 timer siden): Gir bedre søvn. Ingen negativ effekt på sexlivet. Kan gi økt matlyst. Hm.. søvn sliter jeg ikke med. Er det riktig av legen min å sette meg på Remeron? Serumkonsentrasjon av seroxat på 30 Mg , der «lå» jeg litt høyt. Tusen takk for svar ❤️ 0 Siter
nachnoo Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Annia36 skrev (1 time siden): Er det riktig av legen min å sette meg på Remeron? Det har jeg for lite opplysninger til å svare på. Annia36 skrev (1 time siden): Serumkonsentrasjon av seroxat på 30 mg , der «lå» jeg litt høyt. Jeg synes det er helt ok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.