AnonymBruker Skrevet 2. november Skrevet 2. november Er det sånn at man regner folk som har psykoselidelse for å ikke være "helt på stasjonen"? Anonymkode: 941a8...f31 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2. november Skrevet 2. november Det kommer helt an på hvilken stasjon man selv står på, og hvilken stasjon man skal til. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november Skrevet 2. november psykedeliker skrev (10 minutter siden): Det kommer helt an på hvilken stasjon man selv står på, og hvilken stasjon man skal til. Tihi.... Men lurte bare på om de alltid er litt annerledes i tankegangen enn andre, eller om det bare er når de er psykotiske. Anonymkode: 941a8...f31 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2. november Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tihi.... Men lurte bare på om de alltid er litt annerledes i tankegangen enn andre, eller om det bare er når de er psykotiske. Kanskje du finner noen svar her: https://sivilisasjonen.no/samfunn/65875/et-samfunn-i-psykose-den-nye-psykokapitalismen/ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det sånn at man regner folk som har psykoselidelse for å ikke være "helt på stasjonen"? Anonymkode: 941a8...f31 Hvorfor er det så viktig for deg å vite det? Anonymkode: 690b7...203 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. november Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor er det så viktig for deg å vite det? Anonymkode: 690b7...203 Fordi jeg har en i min nærmeste omgangskrets med psykoselidelse Anonymkode: 941a8...f31 0 Siter
Glitter Skrevet 2. november Skrevet 2. november Bortsett fra de vrangforestillinger jeg har hatt så er jeg forsåvidt oppegående. Har mine problemer så klart, men kommuniserer helt fint med de jeg er trygg på. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2. november Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Fordi jeg har en i min nærmeste omgangskrets med psykoselidelse Da klarer du nok å gjøre den vurderingen selv. 0 Siter
nachnoo Skrevet 2. november Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det sånn at man regner folk som har psykoselidelse for å ikke være "helt på stasjonen"? Anonymkode: 941a8...f31 Ja, når de har en aktiv psykose - ikke ellers. 0 Siter
Everybody Skrevet 2. november Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi jeg har en i min nærmeste omgangskrets med psykoselidelse Anonymkode: 941a8...f31 Så du ønsker å gjøre deg opp en mening om den personen? 0 Siter
frosken Skrevet 2. november Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det sånn at man regner folk som har psykoselidelse for å ikke være "helt på stasjonen"? Anonymkode: 941a8...f31 Nei, slik er det ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.