AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Er det sånn at man regner folk som har psykoselidelse for å ikke være "helt på stasjonen"? Anonymkode: 941a8...f31 0 Siter
psykedeliker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Det kommer helt an på hvilken stasjon man selv står på, og hvilken stasjon man skal til. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden psykedeliker skrev (10 minutter siden): Det kommer helt an på hvilken stasjon man selv står på, og hvilken stasjon man skal til. Tihi.... Men lurte bare på om de alltid er litt annerledes i tankegangen enn andre, eller om det bare er når de er psykotiske. Anonymkode: 941a8...f31 0 Siter
psykedeliker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tihi.... Men lurte bare på om de alltid er litt annerledes i tankegangen enn andre, eller om det bare er når de er psykotiske. Kanskje du finner noen svar her: https://sivilisasjonen.no/samfunn/65875/et-samfunn-i-psykose-den-nye-psykokapitalismen/ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det sånn at man regner folk som har psykoselidelse for å ikke være "helt på stasjonen"? Anonymkode: 941a8...f31 Hvorfor er det så viktig for deg å vite det? Anonymkode: 690b7...203 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor er det så viktig for deg å vite det? Anonymkode: 690b7...203 Fordi jeg har en i min nærmeste omgangskrets med psykoselidelse Anonymkode: 941a8...f31 0 Siter
Glitter Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Bortsett fra de vrangforestillinger jeg har hatt så er jeg forsåvidt oppegående. Har mine problemer så klart, men kommuniserer helt fint med de jeg er trygg på. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Fordi jeg har en i min nærmeste omgangskrets med psykoselidelse Da klarer du nok å gjøre den vurderingen selv. 0 Siter
nachnoo Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det sånn at man regner folk som har psykoselidelse for å ikke være "helt på stasjonen"? Anonymkode: 941a8...f31 Ja, når de har en aktiv psykose - ikke ellers. 0 Siter
Everybody Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi jeg har en i min nærmeste omgangskrets med psykoselidelse Anonymkode: 941a8...f31 Så du ønsker å gjøre deg opp en mening om den personen? 0 Siter
frosken Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det sånn at man regner folk som har psykoselidelse for å ikke være "helt på stasjonen"? Anonymkode: 941a8...f31 Nei, slik er det ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.