AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Hei! Jeg har nettopp fått brev fra DPS og der står det: "Du vil få innkalling til poliklinisk time ved DPS allmenn poliklinikk ca i uke 49". Betyr det at jeg vil få en time i ca uke 49 eller at jeg får vite når timen blir i uke 49? Noen som skjønner? Anonymkode: b9245...3aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Og er det vanlig at de ikke kan gi time med en gang? Det er jo bare en måned til uke 49. Anonymkode: b9245...3aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 42 minutes ago, AnonymBruker said: Hei! Jeg har nettopp fått brev fra DPS og der står det: "Du vil få innkalling til poliklinisk time ved DPS allmenn poliklinikk ca i uke 49". Betyr det at jeg vil få en time i ca uke 49 eller at jeg får vite når timen blir i uke 49? Noen som skjønner? Anonymkode: b9245...3aa Formuleringen er litt klønete, men slik DPS vanligvis skriver betyr det: Du vil få selve timen rundt uke 49, ikke at du først får beskjed i uke 49. Altså: du kan forvente at første polikliniske time blir ca. i uke 49. Innkallingsbrevet kommer gjerne litt før. Men hvis du vil være helt sikker, er det lov å ringe og spørre – brev fra offentlige instanser kan være mer forvirrende enn nødvendig. Anonymkode: a3da8...ac2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Formuleringen er litt klønete, men slik DPS vanligvis skriver betyr det: Du vil få selve timen rundt uke 49, ikke at du først får beskjed i uke 49. Altså: du kan forvente at første polikliniske time blir ca. i uke 49. Innkallingsbrevet kommer gjerne litt før. Men hvis du vil være helt sikker, er det lov å ringe og spørre – brev fra offentlige instanser kan være mer forvirrende enn nødvendig. Anonymkode: a3da8...ac2 Supert, takk! Vet du om det vil stå hvem min behandler vil bli også i innkallingsbrevet? Anonymkode: b9245...3aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 21 minutes ago, AnonymBruker said: Supert, takk! Vet du om det vil stå hvem min behandler vil bli også i innkallingsbrevet? Anonymkode: b9245...3aa Det vil jeg tro. Anonymkode: a3da8...ac2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det vil jeg tro. Anonymkode: a3da8...ac2 Okei, det er jo greit da. Et navn vil sikkert ikke si meg så mye, men det er jo greit å vite. Anonymkode: b9245...3aa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.