stjernestøv Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden nachnoo skrev (1 time siden): Hva er "bivirkningen" ved å ikke ta AP? Nå har jeg gått på ap lenge, over to år som du skrev en gang jeg skulle ta det. Og hvis jeg trapper forsiktig ned kan det vel gå bra? Jeg har så veldig lyst å klare meg uten, har jo bare autoseponert før. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden stjernestøv skrev (39 minutter siden): Nå har jeg gått på ap lenge, over to år som du skrev en gang jeg skulle ta det. Og hvis jeg trapper forsiktig ned kan det vel gå bra? Jeg har så veldig lyst å klare meg uten, har jo bare autoseponert før. Les det han skrev en gang til Anonymkode: d3b20...c64 0 Siter
GT1 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (På 3.11.2025 den 17.35): har mindre psykotisk tankegang men det betyr vel ikke alt? Ja opplever mer rarhet og mindre initiativ på risperidon og det er irriterende, skulle gjerne hatt mer energi og mindre rarhet. Men det var i 2014 da jeg begynte med risperidon jeg ble sånn? fact kom inn i bildet da så de har bare sett meg sånn, har sagt det flere ganger til dem at jeg var en annen før det. jeg gjorde mye mer, da må det jo være medisinen? Ja jeg var der når barna trengte meg, i dag sliter jeg med rarhet når jeg er med dem. tror du ikke medisin bytte vil hjelpe meg? hva er da vitsen? Det er noe med alderen også, man forandrer seg når man blir eldre, det har jeg også gjort. Men jeg har tatt samme medisin i mange år nå, så det har ikke noe med det å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.