GT1 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Trinity80 skrev (2 timer siden): Du har jo valgt å autoseponere flere ganger uten å høre på råd. Så mulig dette er konsekvensen du må leve med? Du begynner bare ny runde igjen som du har gjort tidligere. Jeg syns det er fint at hun nå skal til psykiater og kardiolog. Hun hører sikkert på deres råd, jeg er ikke mistroisk. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden Trinity80 skrev (2 timer siden): Du har jo valgt å autoseponere flere ganger uten å høre på råd. Så mulig dette er konsekvensen du må leve med? Du begynner bare ny runde igjen som du har gjort tidligere. skal jo snakke med psykiater nå om det og se hva han foreslår, at rarheten er konsekvensen av å autoseponere? Skal spør han om det og. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden GT1 skrev (8 minutter siden): Jeg syns det er fint at hun nå skal til psykiater og kardiolog. Hun hører sikkert på deres råd, jeg er ikke mistroisk. Takk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden stjernestøv skrev (7 minutter siden): skal jo snakke med psykiater nå om det og se hva han foreslår, at rarheten er konsekvensen av å autoseponere? Skal spør han om det og. Ja, spør om rarheten også. Hva har psykiater sagt om rarheten din til nå? Anonymkode: d3b20...c64 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2 timer siden Forfatter Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, spør om rarheten også. Hva har psykiater sagt om rarheten din til nå? Anonymkode: d3b20...c64 At det er depersonalisering. tatt opp om rarheten har noe med autoseponering med sykepleier og vernepleier, de tror ikke det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (51 minutter siden): At det er depersonalisering. tatt opp om rarheten har noe med autoseponering med sykepleier og vernepleier, de tror ikke det. Er sykepleier og vernepleier eksperter på medisiner? Anonymkode: d3b20...c64 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er sykepleier og vernepleier eksperter på medisiner? Anonymkode: d3b20...c64 nei de er ikke det derfor skal jeg spørre psykiateren. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (4 minutter siden): nei de er ikke det derfor skal jeg spørre psykiateren. Så du har ikke spurt psykiater om det før? Anonymkode: d3b20...c64 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så du har ikke spurt psykiater om det før? Anonymkode: d3b20...c64 Nei kan ikke huske det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden stjernestøv skrev (40 minutter siden): Nei kan ikke huske det. Hvorfor har du ikke gjort det da? Er du redd for svaret? Anonymkode: d3b20...c64 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19 minutter siden Forfatter Skrevet 19 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor har du ikke gjort det da? Er du redd for svaret? Anonymkode: d3b20...c64 Snakker ikke med han så ofte så er vel derfor. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden stjernestøv skrev (12 minutter siden): Snakker ikke med han så ofte så er vel derfor. Spør ham nå iallefall Anonymkode: d3b20...c64 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4 minutter siden Forfatter Skrevet 4 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spør ham nå iallefall Anonymkode: d3b20...c64 skal gjøre det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.