Gå til innhold

ang medisin bytte.

Anbefalte innlegg

Skrevet
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Hadde 136 i puls da jeg tok zeldox for veldig mange år siden men over 200 i puls har jeg ikke hatt før. skal til kardiolog på mandag og skal ta det opp da. 

Så bra at du har god hukommelse! Det stemmer jo det med zeldox, var du ikke innlagt noen få dager og det var da de oppdaget det med høy puls?

Snakk ordentlig med kardiologen, men husk at det heller ikke er bra for deg med mye angst og  forvirring. 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
frosken skrev (26 minutter siden):

Så bra at du har god hukommelse! Det stemmer jo det med zeldox, var du ikke innlagt noen få dager og det var da de oppdaget det med høy puls?

Snakk ordentlig med kardiologen, men husk at det heller ikke er bra for deg med mye angst og  forvirring. 

Ja akkurat det med zeldox husker jeg, var innlagt da ja og de målte pulsen flere ganger om dagen. det var skremmende for de var så opptatt av det, legen hjemme skulle liksom følge meg opp men gjorde ikke det. 

ja sønnen skal være med til kardiologen og da kan jo han huske for meg og, nei angst og forvirring er ikke bra. Får ikke håpe jeg får det da. 

AnonymBruker
Skrevet
frosken skrev (57 minutter siden):

Så lenge Stjernestøv gjør endringer i samarbeid med sin psykiater, så ser jeg ingen grunn til å komme med denne typen kritikk.

Ja du er jo den eneste fornuftige her inne og hennes guardian Angel. 

Anonymkode: d3b20...c64

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...