Gå til innhold

Sliter skikkelig med å ta valg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter skikkelig med å ta valg for tiden egentlig, er veldig ambivalent og bikker frem og tilbake hele tiden. Et eksempel på dette er ene diagnosen min, som jeg mistenker jeg ikke har likevel og mistenker også kanskje at det er en annen diagnose i stedet for. Jeg har opprettet tråder om det her inne tidligere og jeg klarer rett og slett ikke bestemme meg for om jeg bare skal la det ligge eller om jeg skal gå videre med det. Og når jeg tror jeg har bestemt meg så går det litt tid og jeg endrer mening. Det er sånne store valg som er vanskeligst, men kan også slite med å ta mindre valg.

Hva gjør jeg? Hvordan kan man bestemme seg endelig?

Anonymkode: bc786...06c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva gjør jeg? Hvordan kan man bestemme seg endelig?

Jeg tror løsningen ligger i å tåle at valg kan være vanskelig. Ofte med usikre utfall og ubehag underveis. Dette må du stå i, eller eventuelt stå på stedet hvil og fortsette grublingen. Det er nok ubehagelig det og, men kjent og trygt på samme tid. 

Anonymkode: 8bcfd...04b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror løsningen ligger i å tåle at valg kan være vanskelig. Ofte med usikre utfall og ubehag underveis. Dette må du stå i, eller eventuelt stå på stedet hvil og fortsette grublingen. Det er nok ubehagelig det og, men kjent og trygt på samme tid. 

Anonymkode: 8bcfd...04b

Det er sant det. Man må vel nesten bare velge hva som er best/verst. Jeg føler veldig på det at jeg snart må ta et endelig valg for det plager meg såpass mye egentlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...