AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 Skrevet 4. november 2025 Kan en avtalespesialist også være en psykiater, eller det bare psykologspesialister som kan bli det? Er på dps nå og skal bli henvist til avtalespesialist. Bare lurer på hva jeg kan forvente. Anonymkode: a0fcf...efe 0 Siter
Glitter Skrevet 4. november 2025 Skrevet 4. november 2025 Psykiater kan være avtalespesialist ja. 0 Siter
nachnoo Skrevet 4. november 2025 Skrevet 4. november 2025 Det er også psykiatere som er avtalespesialister. 0 Siter
nachnoo Skrevet 4. november 2025 Skrevet 4. november 2025 Hvis du opplyser hvilken av de fire helseregioner du tilhører, kan jeg vise deg hvem disse avtalespesialistene er. Evt kan du selv finne det ut ved å gå via hjemmesiden til ditt RHF (Sørøst, Vest, Midt eller Nord) og deretter gå til fanen avtalespesialister. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. november 2025 Skrevet 4. november 2025 nachnoo skrev (14 minutter siden): Hvis du opplyser hvilken av de fire helseregioner du tilhører, kan jeg vise deg hvem disse avtalespesialistene er. Evt kan du selv finne det ut ved å gå via hjemmesiden til ditt RHF (Sørøst, Vest, Midt eller Nord) og deretter gå til fanen avtalespesialister. Jeg tilhører Sørøst og har psykoselidelse. Men også traumer fra barndommen som gjerne skulle ha bli tatt tak i. Kan du utifra disse opplysningene tippe om jeg får psykiater eller psykolog? Ts Anonymkode: a0fcf...efe 0 Siter
nachnoo Skrevet 4. november 2025 Skrevet 4. november 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tilhører Sørøst og har psykoselidelse. Men også traumer fra barndommen som gjerne skulle ha bli tatt tak i. Kan du ut fra disse opplysningene tippe om jeg får psykiater eller psykolog? Ts Anonymkode: a0fcf...efe Det kan jeg dessverre ikke. Men det jeg mener ville vært aller best, er om du fikk en psykolog som samarbeider med en psykiater. Avtalespesialister 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.