AnonymBruker Skrevet 7. november Skrevet 7. november Jeg sliter med å få innhold i alle dagene mine, på grunn av mye angst og utmattelse. Jeg vil imidlertid gjerne veldig mye og legger alltid planer for neste dag, som jeg som regel avlyser neste morgen. Da er det planer som dobbelttime på sats, lang tur i marka eller yoga i byen med lang reisevei. Det er alltid nedtur når jeg avlyser, og jeg blir lei meg. Nå har jeg endelig skjønt at det er bedre å legge lista lavere og få til NOE og komme meg ut av huset. Så da droppet jeg den høyintensive timen på trening, gikk meg heller en rolig tur på 45 minutter og gikk på en Flexibility-time med rolig tøying. Dette ville jeg ikke vanligvis vært fornøyd med, men det ble 70 minutter med skånsom aktivitet og 45 min med dagslys. Tok meg lang tid å skjønne dette, men livet mitt ble enklere. Ja, trengte bare å dele med noen, har dessverre ikke så mange å snakke med. Anonymkode: c84e4...3dc 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. november Skrevet 7. november Så bra! Og takk for at du deler, tror jeg trengte innse det samme. Anonymkode: f9c01...66e 0 Siter
Fru2020 Skrevet 9. november Skrevet 9. november Jeg jobber med det samme. Det er vanskelig å finne en balanse mellom det jeg har lyst til å gjøre og det jeg er i stand til å gjøre. Men jeg føler meg alltid best når jeg gjør lite nok. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. november Skrevet 9. november Dette var da voldsomt med aktivitet. Skriver du dette bare for å trykke ned andre? Dette er tross alt et forum for psykiatri, ikke trening. Anonymkode: f737e...d26 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. november Skrevet 9. november Helt sant det. En må starte med mål som en klarer å gjennomføre. Anonymkode: a5102...49a 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 10. november Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (På 9.11.2025 den 17.11): Dette var da voldsomt med aktivitet. Skriver du dette bare for å trykke ned andre? Dette er tross alt et forum for psykiatri, ikke trening. Anonymkode: f737e...d26 Hæ er du seriøs nå? 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 12. november Skrevet 12. november Trening er bra for den psykiske helse, så det er ikke noe galt i å skrive om det på et psykiatriforum - tenker jeg. Ellers får man vel si som Per Fugelli: Noen ganger er godt nok bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.