Gå til innhold

Hvor mye/lite er det vanlig at behandler deler om seg selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er deres erfaringer med det? Hvor mye har dere fått vite om deres behandler(e)?

Anonymkode: f9817...569

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hva er deres erfaringer med det? Hvor mye har dere fått vite om deres behandler(e)?

Anonymkode: f9817...569

Her er det variasjon. En ville helst ikke svare da jeg forsøkte å smalltalke om hun hadde hatt en fin sommer, så det ble kanskje litt ekstremt. Hun kunne jo bare smilt og sagt «ja, det er fint med sommer» eller noe sånt. Men alle mine behandlere på DPS har delt 0 fra eget liv. Jeg har fått vite hvor de har studert.

Jeg går til en privat nå, som deler litt mer om egne erfaringer/anekdoter, men ingenting om privatlivet.

Jeg har f.eks aldri fått vite om noen har ektefelle, barn e.l., selv om man jo skjønner det når vedkommende har fri i alle skolens ferier. 

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid fått vite litt, om familie, ferier, interesser. Noen har fortalt private ting fordi det var relevant for noe jeg opplevde, det har jeg syntes var veldig rørende, at jeg fikk den tilliten. Noen har jeg vært nysgjerrig på, med andre kunne jeg ikke brydd meg mindre. 

Anonymkode: 7f507...706

Skrevet

Min erfaring er alt fra svært lite til altfor mye.  Selv synes jeg det er bra at de deler fra svært lite til litt, men når en behandler deler altfor mye fra privatlivet sitt, så blir det iallefall vanskelig for meg. Har hatt en behandler som delte altfor mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...