Gå til innhold

Hvor mye/lite er det vanlig at behandler deler om seg selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mine tidligere behandlere (psykolog/psykiater) har delt svært lite. Kun små detaljer som at feks vedkommende setter pris på å trene e l. Et par sykepleiere/helsefagarbeidere på sengepost har delt litt mer personlig. Som feks at de er skilt, hobbyer osv.

Anonymkode: eb7f4...38e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Hva er deres erfaringer med det? Hvor mye har dere fått vite om deres behandler(e)?

Anonymkode: f9817...569

Hva med deg selv og dine erfaringer?

Anonymkode: eb7f4...38e

Skrevet

Aldri vært borti noe annet enn at de er proffe og deler lite. Gikk til psykolog som delte at hun hadde far fra samme distrikt som jeg vokste opp i og hadde samme bunad som meg. Og hadde vært på Vestlandet en påske, for hun hadde ikke fått med seg hvordan været var her. Og likte å tegne eller noe sånt. Det var vel omtrent det. Hvorfor skulle jeg vite mer. Jo, jeg visste forresten hvor hun bodde, men det var en ren tilfeldighet da hun var naboen til ei som ble min venninne senere, og jeg sørget for å være usynlig når jeg var der for sikkerhets skyld haha. 

Anonymkode: b3159...276

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...