AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Mine tidligere behandlere (psykolog/psykiater) har delt svært lite. Kun små detaljer som at feks vedkommende setter pris på å trene e l. Et par sykepleiere/helsefagarbeidere på sengepost har delt litt mer personlig. Som feks at de er skilt, hobbyer osv. Anonymkode: eb7f4...38e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hva er deres erfaringer med det? Hvor mye har dere fått vite om deres behandler(e)? Anonymkode: f9817...569 Hva med deg selv og dine erfaringer? Anonymkode: eb7f4...38e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden Aldri vært borti noe annet enn at de er proffe og deler lite. Gikk til psykolog som delte at hun hadde far fra samme distrikt som jeg vokste opp i og hadde samme bunad som meg. Og hadde vært på Vestlandet en påske, for hun hadde ikke fått med seg hvordan været var her. Og likte å tegne eller noe sånt. Det var vel omtrent det. Hvorfor skulle jeg vite mer. Jo, jeg visste forresten hvor hun bodde, men det var en ren tilfeldighet da hun var naboen til ei som ble min venninne senere, og jeg sørget for å være usynlig når jeg var der for sikkerhets skyld haha. Anonymkode: b3159...276 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.