AnonymBruker Skrevet 7. november Skrevet 7. november Noen her som har gått fra selvhat til å klare å lære å like seg selv? Hvordan gjorde du det? Anonymkode: c7aea...2da 0 Siter
emilie321 Skrevet 7. november Skrevet 7. november Jeg har begynt å like meg selv noe bedre, iallefall i perioder. En ting som hjalp meg, er å være snill mot seg selv. Gjøre ting som er bra for både kroppen og psyken. Klappe seg selv på skulderen når en har gjort noe bra. Er fortsatt "flink" til å snakke meg ned, det jobber jeg med. Prøver også å slutte og være så streng mot meg selv. Prøve å stole på folk når de sier noe positivt om meg. Det å slutte og hate seg selv er ikke gjort over natta. Det kommer gradvis, gjorde iallefall det for meg. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. november Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): Noen her som har gått fra selvhat til å klare å lære å like seg selv? Hvordan gjorde du det? Anonymkode: c7aea...2da Jeg har samme utgangspunkt som deg. Jeg ble litt bedre av medisinering (Litium). Anonymkode: ec430...a5e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. november Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har samme utgangspunkt som deg. Jeg ble litt bedre av medisinering (Litium). Anonymkode: ec430...a5e Nå ble jeg usikker. @nachnoo Kan Litium ha den effekten på sykdom slik at man får mindre selvhat? Jeg har også betydelig mindre selvmordstanker på Litium. Anonymkode: ec430...a5e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. november Skrevet 11. november emilie321 skrev (På 7.11.2025 den 22.25): Jeg har begynt å like meg selv noe bedre, iallefall i perioder. En ting som hjalp meg, er å være snill mot seg selv. Gjøre ting som er bra for både kroppen og psyken. Klappe seg selv på skulderen når en har gjort noe bra. Er fortsatt "flink" til å snakke meg ned, det jobber jeg med. Prøver også å slutte og være så streng mot meg selv. Prøve å stole på folk når de sier noe positivt om meg. Det å slutte og hate seg selv er ikke gjort over natta. Det kommer gradvis, gjorde iallefall det for meg. Så fint å høre at det har blitt bedre for deg. Jeg tar til meg rådene dine, og håper jeg også en dag kan oppleve det samme. Anonymkode: c7aea...2da 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. november Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (På 8.11.2025 den 9.36): Jeg har samme utgangspunkt som deg. Jeg ble litt bedre av medisinering (Litium). Anonymkode: ec430...a5e Så bra at litium har hjulpet deg, jeg bruker også litium og det har hjulpet ift bipolar, men kan ikke si at jeg har merket noe mtp selvhat. Anonymkode: c7aea...2da 0 Siter
emilie321 Skrevet 11. november Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så fint å høre at det har blitt bedre for deg. Jeg tar til meg rådene dine, og håper jeg også en dag kan oppleve det samme. Anonymkode: c7aea...2da Det håper virkelig jeg også at du blir. Det er håp 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. november Skrevet 15. november emilie321 skrev (På 11.11.2025 den 13.57): Det håper virkelig jeg også at du blir. Det er håp Takk ❤️ Anonymkode: c7aea...2da 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.