Gå til innhold

Hva tenker dere om punktene jeg ønsker hjelp med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 🙂Jeg skal snart ha min første time med min behandler/sykepleier i kommunens psykiatriteam og jeg lurer på om disse punktene jeg har skrevet ned som jeg ønsker hjelp med gir mening og er bra punkter? Og er dette ting jeg kan forvente at hun kan kunne hjelpe meg med? Setter pris på alle tilbakemeldinger 😊 (Noe jeg burde endre på eller utdype o.l?).

Komme mer i kontakt med følelsene mine, klare å uttrykke de bedre

Bli sikrere på meg selv og hvem jeg er

Klare å få og opprettholde relasjoner

Få bedre selvtillit og selvbilde

Bli mindre psykisk og fysisk sliten

Være mer "her og nå" 

Finne “meningen med livet”, føler jeg mangler noe som driver meg fremover og at jeg mangler mening i livet

Anonymkode: b6e8e...9c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke du startet tråd om dette før? Synes det er noe veldig kjent. 

Anonymkode: b2e48...2a6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har ikke du startet tråd om dette før? Synes det er noe veldig kjent. 

Anonymkode: b2e48...2a6

Det stemmer at jeg har postet punktene før, men da var problemstillingen en annen (om dette var ting noen uten helsefaglig bakgrunn kunne hjelpe meg med). Nå lurer jeg på om punktene er gode nok. Siden jeg nå endelig skal få hjelp ønsker jeg gjerne at alt skal være så gjennomtenkt som mulig slik at jeg kan få best mulig hjelp, så derfor jeg oppretter denne tråden for å spørre om råd.

Anonymkode: b6e8e...9c4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...